poniedziałek, 31 stycznia 2011

Gentle Nude


Absolutnie ulubiona, absolutnie najlepsza;)
Bardzo długo szukałam idealnej szminki, nawet osławiony Rimmel Airy Fairy nie do końca mi pasował. I kiedyś w Naturze trafiłam na szafę firmy Catrice. Już wcześniej o tej niemieckiej firmie sporo dobrego słyszałam, więc zdecydowałam się przyjrzeć jej bliżej. Padło na pomadki :) Po długim przebieraniu ( bo muszę przyznać ze Catrice ma ładne odcienie szminek) wybrałam Absolute Moisture 010 Gentle Nude. Nie spodziewałam się po tej szmince cudów, ale jednak mnie zaskoczyła.

Szminka ma przede wszystkim piękne, eleganckie i solidne metalowe opakowanie. Zapach jest bardzo przyjemny i delikatny. Szminka jest gęsta, mocno napigmentowana i kryjąca-wystarczy jedno pociągnięcie. Efekt po nałożeni tej pomadki jest taki jak po nałożeniu balsamu-usta są miękkie i przyjemnie nawilżone. Szminka utrzymuje sie na ustach bardzo długo, nie ma chemicznego smaku i co dla mnie ogromnie wazne nie wysusza ust tylko wręcz je pielęgnuje. Do trwałości też nie mam zastrzeżeń. A kolor 010 Gentle Nude to taki odcień jakiego bardzo długo szukałam-podbija naturalny kolor ust. Ideał!
 

7 komentarzy:

  1. sliczny kolor, troche podobny do Asi Rimmela,pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Też o tym słyszałam, ale ciężko znaleźć teraz ten odcień Asia bo zmieniają opakowania :/ pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba mnie skusiłaś na tę szminke:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam! Tylko chyba ciężko znaleźć teraz te szminki. Szafy Catrice świecą pustkami:( Ale warto spróbować;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuuuuuwielbiam całą serię tych szminek, kupiłam już 5 i wszytkie są nieziemskie! Absolutnie wielbię kolor Spicy Coral :)
    Zapraszam do siebie na http://sprawdzanka.blogspot.com Powiedz co myślisz o moim pomyśle? :) Pozdrawiam. Sprawdzanka

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio przystanęłam na dłużej przy szminkach catrice i chyba po jakąś wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cena takiej szmineczki??:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...