piątek, 4 lutego 2011

MAC Pro Longwear vs Rimmel Lasting Finish


Przyznaje-dosyć ryzykowne porównanie ;)

Jednak chciałam znaleźć drogeryjny odpowiednik podkładu MAC i być może mi się udało.
Przyjrzyjmy sie obu podkładom.

MAC Pro Longwear to koszt ok 130zł. Dostępny jest tylko w salonach firmowych i ewentualnie na allegro. Z tego co wiem w Polsce jest kilka sklepów firmowych na pewno w Warszawie i Krakowie. Podkład znajduje się w szklanym opakowaniu z wygodna pompka, która można blokować. Sama pompka jest bardzo dobra-pompuje odpowiednia ilość kosmetyku bez rozbryzgów:) Podkład jest nieco wodnisty, rzadki, trzeba sprawnie rozprowadzać go na twarzy. Nie uczula-nie ma zapachu. MAC idealnie stapia się z kolorem twarzy, jest na niej niewidoczny, ale jednocześnie kryje doskonale. Po przypudrowaniu pudrem transparentnym i nałożeniu różu-makijaż utrzymuje się cały dzień. Od rana do wieczora.Twarz cały dzień wygląda na świeża i wypoczętą. Nie brudzi ubrań! Co teraz, w zimie jest dosyć ważne gdy otulamy się szalikami;)
Rimmel Lasting Finish to podkład drogeryjny, dostępny w większości sklepów kosmetycznych. Jest tańszy do MACa o ok 100zł.  Podkład dostepny jest w plastikowej, zakręcanej tubce. Opakowanie zostało niedawno zmienione -mój egzemplarz jest jeszcze w starej szacie graficznej;) Opakowanie wygodne-pozwala na wyciśniecie produktu do ostatniej kropelki. Pachnie delikatnie, nie podrażnia. Podkład jest gęsty, kremowy co mi bardzo odpowiada. Trzeba go dobrze rozsmarować na twarzy aby nie powstały smugi. Kryje bardzo dobrze. Po przypudrowaniu Rimmel nie utrzymuje się całego dnia mimo że producent obiecuje 16 godzin efektu świeżego makijażu. Twarz bez poprawek wygląda nienagannie ok. 8 godzin. Niestety odrobinę wysusza moja i tak sucha skórę,ale nie jest to ogromny problem. Zauważyłam, że nieznacznie brudzi ubrania, ale jest to minimalne w porównaniu z innymi drogeryjnymi podkładami.
Podusmowaując: Sądzę, że Rimmel Lasting Finish to godny drogeryjny zamiennik MAC Pro Longwear. Mimo że nie jest tak długotrwały jak droższy podkład to w porównaniu z drogeryjnymi kosmetykami długotrwałymi sprawuje się świetnie. Jednak uważam,że warto mieć MAC Pro Longwear w swojej kosmetyczce, chociażby na większe wyjścia. Jest to najlepszy podkład jaki kiedykolwiek miałam:)

12 komentarzy:

  1. Dostałam podkład od jednej z wizażanki Rimmel jest świetny,jestem z niego bardzo zadowolona jednak nie mam porównania co do Maca.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie musze wyprobowac oba
    pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja:) Porównanie faktycznie troche ryzykowne:D ale jak dla mnie bardzo przydatne. Chciałam kupić jakiś podkład MACa, ale cena trochę odstrasza, nie chcialabym wywalić pieniędzy w błoto.

    Mialam Rimmela i bardzo mi spasował - jedyne co mi w nim nie pasowało to odcień - najjasniejszy zdecydowanie za ciemny. A skoro porównujesz go do podkladu MAC to chyba oznacza ,że z "macowego" powinnam byc zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ceny MACa są wysokie :/ Ale polecam przed kupnem całego podkładu poprosić o próbkę w salonie MAC i sprawdzić jego działanie na własnej skórze;)
    Rimmel ma mała paletę kolorów, ale teraz po zmianie opakowania wprowadzili 1 albo 2 nowe odcienie-warto sprawdzić;)

    Ogromnie sie ciesze że recenzja sie podobała:) To wielka zacheta do dalszego pisania!:D

    Dziękuje serdecznie za komentarze:*

    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go kiedyś, i też byłam bardzo zadowolona! Jednak od jakiegoś czasu nie widuję go w mojej małej mieścinie. ;)

    http://fresz0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki:)

    Kiedyś pamiętam brałam próbki, ale to było tak dawno,że już nie pamiętam jak się spisywał ten podklad:).
    O nowe odcienie Rimmela, muszę koniecznie sprawdzic! Gdyby były jakieś jasniejsze od Ivory to by było super!

    A recenzje podkładów bardzo lubię czytać ,zwłaszcza dłuuugie i szczegółowe:D

    OdpowiedzUsuń
  7. kleopatre: chyba w tym tygodniu ten podkład jest na promocji w Rossmannie i Naturze;)
    Będę się starać;)
    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na etapie poszukiwania nowego podkładu - mam MACa, ale czasem jest za ciężki - nie chce mi się go rano dokładnie rozsmarowywać; muszę obejrzeć Rimmela, bo mnie skusiłaś :)
    Fajny jest też Bourjois Bio Detox (właśnie mi się kończy), tylko dość szybko zastyga, ale widzę, że masz wprawę w nakładaniu skoro radzisz sobie z MACiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Estella: nie zauważyłam jakiejś szalonej wprawy u mnie hehe:) Ale fakt, że trzeba sprawnie rozsmarować MAC bo w przeciwnym razie pozostaną smugi. A Rimmel jest naprawdę dobry-zaskoczył mnie;) Tylko moim zdaniem jest trochę cięższy do MAC. Tzn ma cięższą konsystencję.
    A do tego Bio Bourjois się przymierzam;) Tylko martwię się, że może mnie uczulać;/

    OdpowiedzUsuń
  10. MAC pro longwear to najgorszy podklad, jaki bylo mi dane testowac. Uwazam, ze ten Rimmel to przy nim KWC, bez dwoch zdan ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urban Warrior: MAC jest dla mnie świetny jak mam idealnie nawilżoną skórę, niestety teraz, gdy zima się już kończy moja skóra jest sucha jak pieprz i niestety MAC to podkreśla. Wiec na tę chwilę stoi z boku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam tego rimmela, ale niestety odcień za ciemny. odpowiednikiem, może trochę droższym (ale przy zaopatrzeniu się na All jest tanio - około 30-32 zł) jest dla mnie Revlon Colorstay, trwały, kryjący, cieniutka warstwa robi cuda, taki photoshop w buteleczce albo Max Factor, ale on się trochę ściera i ciemnieje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...