poniedziałek, 21 marca 2011

Catrice Luxury Red

Jednym z wiosenno-letnich trendów w makijazu sa mocne kolory na ustach.

Musze się przyznać, że zawsze byłam małym dzikusem i wydawało mi się że mocne odcienie szminek mdo mnie nie pasują. Ale zawsze mi się ogromnie podobały i od jakiegoś czasu wykorzystuję je w moim makijażu. 

Moja wiosenna szminką będzie na pewno Catrice w odcieniu Luxury Red. 

Opiszę ją pokrótce, bo jest to szminka  z serii Absolute Moisture opisywanej przeze mnie wcześniej w poście o Catrice Gentle Nude. Więc jej właściwości są raczej identyczne.
Opakowanie jest metalowe, zamyka sie z kliknieciem;)
Szminka ma identyczne właściwości jak ta w odcieniu Gentle Nude. Jest bardzo nawilżająca, nie wysusza ust.

Odcien Luxury Red to nie do końca klasyczna czerwień. Jest to raczej strażacka, ostra czerwień-odcień zawdzięcza to malutkiej kropli pomarańczu. 
Szminka jest po prostu przykładem jak powinny być napigmentowane kosmetyki;) Dlatego trzeba uważać przy jej nakładaniu, żeby nie zrobić sobie plamy. Bez konturówki się nie obejdzie. Delikatne dotknięcie tą szminką zostawia mocno czerwona plamkę. Pomadka jest gęsta i bosko kremowa, jedna warstwa szminki wystarczy na efekt bez prześwitów.

Jej trwałość jest niezła.. Co prawda nie testowałam jej na imprezach (a wiadomo jak czerwone szminki lubią się zachowywać kiedy się je i pije...), ale spisuje się dobrze. .

Podsumowując: Wiem, że te szminki są wycofywane z Natur, ale myślę, że warto się w nią zaopatrzyć tej wiosny, może nawet uda się ja upolować po promocyjnej cenie na wyprzedaży;) Moim zdaniem świetnie spisze się w roli głównej wiosennego makijażu.

Tej wiosny chętnie zaopatrzę się jeszcze w inne kolorowe szminki, więc mocny kolor jeszcze na moim blogu zapewne zagości;)

Wrzucam zdjęcia szminki na ustach, zdjęcie z lampa nieco lepiej oddaje jej prawdziwy kolor:


16 komentarzy:

  1. Piekna szminka, przepiekne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te szmineczki- mają fajne ciężkie opakowania:) piękny kolor i fantastycznie wygląda na Twoich cudownych ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie raz ją oglądałam w Naturze,bo kolor jest cudowny a szminki AM Catrice są genialne. Ale nie kupialm jej bo mam tyle czerwieni, że głowa boli.

    Na twoich ustach ślicznie się przenetuje, zgadzam się z dziewczynami, masz piękne usta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne usta :) chyba jak będę miała okazję przejdę się jeszcze do natury zapolować na te szminki - mam trzy, gente nude którą noszę codziennie, noisette cocktail i caramel beige. niestety ta ostatnia trafiła mi się z trefną zakrętką, której nie da się zamknąć:)

    szkoda że wycofują te szminki

    OdpowiedzUsuń
  5. na Twoich ustach sie cudnie prezentuje :) lubie czerwone usta ale nie u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sobie wiosenną szminkę kupiłam i niedługo wrzucę swatcha na bloga! :D

    Ach! Intensywne kolory na ustach są mega, mega super :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham tą serie... zrobiłam moje małe pierwsze zakupy... w Chorwacji (Primosten) i potem w Polsce (Ruda Śląska - Wirek Plaza ).. mam z tej serii dwie szminki - 020 czyli carmel beige- ciemniejszy nude o boskim waniliownym budyniowm zapachu i 030 ( sztuk - druga :D )- spicy coral- ubzdurałam sobie, że to arbuzowy - ani róż, ani czerwień,ani nude, ani coral na mój gust....cholera...cieżko określić... polecam - należy do serii - albo kochasz, albo nienawidzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle się zasłuchałam o Catrice a w Trojmieście pusto ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Wam Kochane za przemiłe słowa:*
    Od tych komplementów zarumieniłam się i jestem czerwona jak ta szminka:P

    anu: ja mam tylko dwie:/ Spicy Coral jeszcze mnie kusi;) I bardzo ubolewam nad tym że je wycofują:(

    maus: ja dopiero od niedawna przekonuje się do strażackich ust:)

    Zzielona: Mocne kolory coraz bardziej do mnie przemawiają:) Na pewno jakiś mocny odcień mi jeszcze wpadnie do kolekcji;)

    shinodka: na ten Spicy Coral musze sie dokładnie przyjrzeć bo w Naturze mi sie raczej nie podobał a na zdjęciach wygląda cudnie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ala: a szukasz czegoś konkretnego?:) mogę się rozejrzeć:>

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie teraz w promocji jest rozświetlacz i lakiery. Słyszałam o nich wiele dobrego ale niestety u nas puściocha a babki w Naturze są szczerze zdumione, że taka firma istnieje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. a w cholerę z kolorem-jakie Ty masz usta :D:D super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ta szminka jest świetna! polecam ją :) świetnie kryje i nawilża! masz piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. masz idealny kształt ust, przepięknie wygladają w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...