sobota, 12 marca 2011

Catrice UB Biscuits&Cupcakes

Na limitowankę Catrice Urban Baroque czekałam bardzo długo. Podobało mi się w sumie w niej prawie wszystko; lakiery, szminki, puder. Jako, że na liimtowankę był ogromny popyt udało mi się złowić  tylko albo i aż szminkę i lakier.

Lakier w odcieniu o pysznej nazwie: Biscuits&Cupcakes wpadł mi w oko od razu kiedy ukazały się zdjęcia limitowanki w internecie. Takiego kryjącego, delikatnego różu było mi potrzeba! Dlatego gdy tylko zobaczyłam go na półce w Naturze od razu go porwałam.

Opakowanie jest typowe dla lakierów Catrice-w kształcie walca. Jedyna różnica to umieszczenie na zakrętce  różowego logo kolekcji Urban Baroque.
Odcień jest przepiękny! Łososiowo-różowy. W buteleczce dostrzec można delikatne, maleńkie drobinki, które ciężko wypatrzyć po pomalowaniu paznokci. Wydaje mi się że nadają one  efekt delikatnego rozświetlenia i połysku.
Nakłada się go łatwo, pędzelek jest całkiem precyzyjny. Jedyne zastrzeżenie mam do jego krycia. Zależało mi na jednolitym kolorze, nietransparentnym, tzn. nie chciałam żeby przebijał paznokieć spod lakieru. Aby to uzyskać potrzeba 3-4 warstw. Ja zwykle kładę dwie. Ale sądzę, że jest to wina jasnego koloru tego lakieru.

Lakier jest bardzo trwały. Na moich paznokciach lakiery utrzymują się ok 3 dni. Potem zauważam już odpryski i przetarcia na końcach paznokci. Ten  wytrwał ok. 6 dni! Dla mnie-rewelacja:)

Podsumowując: Sądzę, że będzie to mój lakier nr. 1 tej wiosny! Jeżeli ktoś ma możliwość dostać ten lakier z limitowanki to szczerze polecam. Kolor i trwałość na 5:)

Wrzucam zdjęcie moich paznokci po blisko tygodniu noszenia tego lakieru:

19 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, nie wiedziałam, że w Polsce są limitowanki Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jak i nazwa bardzo zachęcające :)
    lakier kosztował mniej niż to widniało na standzie? Czy jednak 9,99zł :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, taki trochę "nude" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknoscdnia: Są, są:) Niestety z opóźnieniem:(

    A.: Nazwa słodka;) Kosztował mniej-ok. 7,50zł:) taka miła niespodzianka przy kasie;P

    isa: Dokładnie, to taki śliczny nudziak;) Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest! Dlaczego u mnie nie ma Natury?? Buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. lecę do natury w poniedziałek! albo od razu jutro ;-) większość lakierów catrice ma niestety to do siebie, że prześwituje, ale i tak je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny odcień, muszę obejrzeć te lakiery, dawno nie odwiedzałam standu Catrice

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny odcień.
    Muszę w końcu wybrać się do natury jak się już dowiedziałam gdzie najbliżej jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. anonyme: :):*

    mag: U nas jest, ale trzeba do niego trochę podjechać:/ Ale dobre i to;)

    anu: Ja tez uwielbiam lakiery Catrice! To chyba moje ulubione:)

    maus: :):*

    Estella: Polecam, szczególnie teraz gdy pojawił się nowe odcienie lakierów;)

    lady_flower123: Polecam, naprawdę warto;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten lakier! Bardzo mi się podoba ten kolor, tylko aktualnie nie używam lakierów bo mam obrzydliwego krwiaka i wolę jednak nie truć pazurka lakierem, może szybciej się dziad wchłonie czy coś tam, byle zniknął :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja stałam się wczoraj posiadaczka tego cuda. Jest boski! :) Zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałaś otagowana :)
    http://joannapanna.blogspot.com/2011/03/sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. pomyliłam się i kupiłam podobny lakier z serii Nudes, ale nie jestem zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Poszukam go dzisiaj u siebie :) Właśnie czegoś takiego szukam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zzielona: Oby jak najszybciej się wchłonął:) Ale na zapas i na potem zawsze lakier można kupić hehe:P

    Colour your nails: Nie spodziewałam się kupując go że ma tyle fanek hehe;)

    pannajoanna: Dziekuję!:*

    Estela: Chyba nawet wiem który, bo miałam go w rękach. Ten z serii Nudes ma nieco chłodniejszy odcień;/

    Ala: Polecam! Idealny na wiosnę:) Szkoda że to limitowanka a nie stała oferta;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...