wtorek, 29 marca 2011

Catrice UB Fleur de Lis

Mimo mojego początkowego opierania się cienie Catrice z limitowanki Urban Baroque w odcieniu Fleur de Lis wylądowały w moim koszyku. 
Teraz trochę żałuję, bo mogłam jeszcze wziąć cienie Candelabra. Ale za późno się zdecydowałam i gdy wróciłam juz ich nie było.
Zatem do mojej kolekcji LE Urban Baroque dołączyły cienie:)
Opakowanie bardzo mi się podoba. 
Na początku myślałam że to lichy plastik. I tu miłe zaskoczenie. Co prawda to plastik, ale całkiem porządny. Opakowanie jest przezroczyste z charakterystycznym znaczkiem dla tej limitowanki. Zamyka się z kliknięciem. Bardzo fajne opakowanie, dobrze chroni cienie przed uszkodzeniem. Do paletki dołączony jest aplikatorek ale ja go nie używam . Wolę pędzle.

Same cienie są świetne! 
Mają ciekawą, jakby jedwabista konsystencję. Są mięciutkie, łatwo nabiera się je na pędzel, cieniowanie nie sprawia problemów.  Pigmentacja pozytywnie mnie zaskoczyła-jest naprawdę mocna.

Fleur de Lis to zestaw dwóch matowych cieni w kolorze fioletowym. Jaśniejszy to rozbielony lilaróż, ciemniejszy to brudny fiolet z nutką brązu i szarości. Ogólnie ciemniejszy z duetu to trudny do określenia kolor;) 
Co ciekawe cienie mimo naprawde mocnej pigmentacji, są delikatne i ciężko z nimi przesadzić. Dają naturalny efekt.
Bardzo dobrze utrzymują się na bazie KOBO.


Podsumowując: Żałuję, że nie kupiłam jeszcze innej wersji kolorystycznej tych cieni. Natomiast ta, którą mam- Fleur de Lis- oczarowała mnie i jestem nią zachwycona! Jeżeli ktoś jeszcze gdzieś je spotka, to lepiej nie brać przykładu ze mnie i długo się zastanawiać tylko porwać je od razu;)

14 komentarzy:

  1. Też się na nie zdecydowałam.
    Mają naprawdę fajną konsystencję i ładnie wyglądają na powiece :)
    Chyba właśnie zawędruję do Natury po drugą paletkę w innej wersji kolorystycznej, bo rzeczywiście te cienie 'dają radę' ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj marzą mi się te cienie, ale niestety nigdzie nie mogę już ich dostać:/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też żałuję, że nie wzięłam tego zestawu z brązem :(.

    OdpowiedzUsuń
  4. A. : Zazdroszczę, że masz okazję jeszcze coś dokupić:( Ale w sumie może to i dobrze że ja nie mam takiej możliwości bo już w sumie mniej wiecej wszystko z tej limitowanki mam co chciałam;)

    Agat: Niestety ciezko je dostać:( Szkoda bo są świetne:/

    kropeczka33: Tak! :D do tej pory żadna mnie tak nie ruszyła:P

    Zzielona: U Ciebie Kochana pierwszy raz zobaczyłam Fleur de Lis. I się w tej paletce z miejsca zakochałam:) Ty kusicielko:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ;-( Ja chcę Catrice w Trójmieście...
    Świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialam go kupic, aleeee nie umiem sie malowac :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że mamy bardzi podobne odczucia co do tych cieni:)
    Twoje też są piękne, podobają mi się równie bardzo jak moja Candelabra:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor drugiego cienia, nawet bardzo. Szkoda, że jak piszesz, są bardzo delikatne, ponieważ lubię ostrzejsze kolory, chociaż to nie problem po prostu nałożyć więcej. ;)


    Pozdrawiam, zapraszam:
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O własnie przypomnialas mi o tym sklepie Diva, chociaz chyba mają tam takie średnie rzeczy, a ten nowy to chyba o Claires Ci chodzi - wlasnie muszę tam zajarzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolory mają te cienie pozdrawiam i zapraszam do siebie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ no i obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te cienie. Chyba się skuszę :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne kolory ;)
    Czekamy na jakiś makijaż z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ala: Kochana może w końcu szafa Catrice się u was pojawi:) Ale jakby co-służę pomocą:)

    goniaroniaa: Warto się na niego zdecydować, fajny kolorek:)

    kleopatre: Kochana zazdraszczam Ci strasznie tych Candelabra:P

    julia96x: :)

    youtubowiczki.pl: Polecam!:)

    lasy_flower123: Postaram się coś wrzucić, ale niestety ciężko uchwycić aparatem te cienie na powiece:/ Ale zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...