sobota, 5 marca 2011

Essence Shimmer Powder



Zbliża się wiosna, więc pomyślałam że dobrze byłoby nieco rozświetlić zszarzałą po zimie twarz i nadać jej nieco świeżości i blasku.

Nigdy nie używałam rozświetlaczy, ale przypuszczałam że właśnie rozświetlacz jest mi w stanie załatwić taki rozświetlony wiosenny look;)

I w sumie nie pomyliłam się w tym względzie.

Jako,że miał to być mój debiut z rozśwetlaczem, zdecydowałam się na nieco tańszy produkt na próbę. Padło na Essence Shimmer Powder.
Mam Shimmer Powder w odcieniu 01 Prettylicious. Wydaje mi się że ten puder występuje tylko w tym kolorze. Miałam watpliwości czy ten jednak nieco różowawy rozświetlacz będzie dla mnie odpowiedni. Ale później okazało się że że efekt uzyskany na skórze nie ma nic wspólnego z różem;) Puder jest drobno zmielony.

Opakowanie jest standardowe jeżeli chodzi o pudry Essence-plastik tym razem w wersji przezroczystej.  Wydaje mi się, że jest nieco kruchy więc trzeba uważać szczególnie na zawiasach. 
Puder ma delikatny, pudrowy zapach. Ma delikatne drobinki, które nieco mnie zmartwiły bo chciałam osiągnąć efekt tafli, bez brokatu. Ale na szczęście w normalnym świetle drobinki są niezauważalne, jedynie można je dostrzec w pełnym słońcu i przy bliższym przyjrzeniu się twarzy. Puder na skórze ma neutralny odcień. Ani to róż ani to beż.

Nakładam go za pomocą pędzla Essence do różu i pudru, tym z różowo-białym włosiem. Idealnie się do tego nadaje. Puder ładnie rozświetla, nadaje świeżości i takiego wiosennego looku który chciałam uzyskać. Niestety, jest średnio trwały. Wymaga poprawek w ciągu dnia. Średnio na twarzy ładnie prezentuje się jakieś 5-6godzin. Drażnić także mogą wędrujące drobinki tzn. np pozostające na telefonie czy dłoniach.
Podsumowując: Wydaje mi się, że jest to świetny rozświetlacz dla początkujących w rozświetlaczach;) Tzn. idealny żeby sprawdzić czy makijaż z rozświetlaczem się nam podoba czy nie. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się że będzie to puder całkiem dobrej jakości dający ładny efekt na skórze. Więc czuje sie pozywtynie zaskoczona:) Ale nie ukrywam że bede szukać jeszcze czegos innego.

A może Wy znacie jakieś sprawdzone, dobre rozświetlacze w kamieniu dające efekt tafli na skórze?:)




10 komentarzy:

  1. Mi się początkowo super go używało, ale mam wrażenie że im dalej w las tym więcej brokatu ;/
    No i zaczął mi twardnieć miejscami.
    Szukam czegoś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozświetlacze to ostatnio moje ulubione kosmetyki, u mnie rządzą te od Benefitu, bezbłędne są.
    Ten daje całkiem ładny efekt na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem ogromną fanką rozświetlania, kocham kupować wszelkie pudry rozśw., emulsje, cienie i błyszczyki, które nadają twarzy świeży, zdrowy wygląd. Miałam kiedyś ten znany głównie dzięki Wizażowi rozświetlacz z Essence AOH (All Over Highlighter) ale oczywiście musieli go wycofać... był jednym z lepszych (jeśli chodzi o efekt tafli wody na policzku) i tanich rozświetlaczy. Ten, który recenzjujesz jest jego (tak mi się wydaje :D) następcą, ale daje o wiele mniejsze rozświetlenie i tak jak piszesz szybko złazi z twarzy. Testowałam go w sklepie i niestety nie daje rady tak jak jego poprzednik :-( AOH miał też jeden minus - strasznie zapychał i tworzył podskórne krostki :/ A czy ten puder zapycha?

    Pozdrawiam :-)

    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Idalia rowniez mialam napisac o AOH :)
    Drugiego,ktory by mi tak pasowal nie znalazlam.
    Jednak ciagle szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, zostałaś wyróżniona na moim blogu :) zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię rozświetlacze:)
    Niestety nie ma tego z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam rozswietlacze z Essence.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ishi: Na razie sprawuję się nieźle:) Mam nadzieję że nie nastąpi wysyp brokatu:>

    PięknośćDnia:wiem wiem- Benefit ma high beam:D Wiele dobrego o nim słyszałam:) Ale ja chciałabym jednak coś w kamieniu:)

    Idalia: Mnie skóry nie zapycha, ale mam sucha skórę więc raczej nic jej nie zapycha:P Niestety na AOH się nie załapałam:(

    kamilanna: Nie było mi dane poznać się z AOH:( Szkoda:(

    Asii: Dziękuje serdecznie!:D

    kleopatre: Ja szukam jeszcze czegoś lepszego:)

    Marta: Wydaje mi się że ja tez:D Ale tak jak wspomniałam jeszcze czegoś lepszego szukam:P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...