poniedziałek, 7 marca 2011

Maybelline Colour Sensational Choco Cream

Kiedy ta seria szminek pojawiła się w sklepach nie mogłam doczekać się kiedy złowię jakiś egzemplarz dla siebie:) Pomadki występują w kilku paletach kolorystycznych-róże, czerwienie, fiolety, brązy.

Jako że moim jedynym nudziakiem był wspomniany wcześniej Inglot 114, porwałam się na szminkę cielistym kolorze. Wybrałam odcień Choco Cream. 
Opakowanie jest całkiem fajne, zatyczka przykrywa cała szminkę. Każda paleta odcieni ma inny kolor zatyczki. Jako że Choco Cream jest cielistą szminką, zatyczka jest w kolorze brązowym, a reszta opakowania srebrnym. Opakowanie mimo, że jest plastikowe nie jest tandetne.I muszę przyznać, że mi się podoba;)
Pomadka jak dla mnie pachnie cudownie-ciasteczkami albo karmelem. W każdym bądź razie bardzo smakowicie. I jest to na pewno duży plus tej szminki. Nie ma wyrazistego smaku, który mógłby przeszkadzać.
Konsystencja jest kremowa, ale niezbyt gęsta. Pigmentacja też jest w porządku. Szminka nie jest tępa i dobrze maluje się nią usta. Nie jest to niestety długotrwała pomadka.

Nie zauważyłam jakiegoś większego wysuszania ust, szminka jest przyjemna w noszeniu.

Choco Cream jest to moim zdaniem typowy nudziak. Beż z delikatna nutka różu. Bardzo naturalny i delikatny. Niestety, w okresie letnim jest dla mnie za jasny.

Podsumowując: Polecam te pomadkę-na pewno sięgnę po inne odcienie, ale tym razem z różowej palety .Szminka ładnie prezentuje się na ustach, szczególnie z mocnym makijażem oczu. Polecam do mocnego Smokey-eye!

10 komentarzy:

  1. Zapraszam na moj nowy blog.
    Pomadka swietna chyba tez sie na nia skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor! baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda na ustach, Myślałam, że będzie ciemna a tu proszę. Chyba się za nią rozejrzę, jak znalazł na lato do opalenizny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor na ustach, choć sama pomadka wygląda na dość ciemną, jak czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój kolor :) Chyba się przeproszę z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, może odwiedzisz www.fantazje.eu ? Pisze tam książkę fantastyczną, która jest fantastyczna;)
    Dodaję się do obserwatorów! Mam nadzieję, że ty też! Baj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście piękna ta pomadka! Ale na moich ustach pewnie by wyglądała zbyt blado, a szkoda ;P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Vanessa G: Polecam!:)

    Paula: :)

    Idalia: na lato może być za jasna, przynajmniej dla mnie taka jest;)

    isa: Hehe jak karmelek:P Na ustach jest jaśniejsza niż w opakowaniu:)

    Sheva: Hehe:) Ja lubię maybelline-przede wszystkim za tusze do rzęs:)

    zuzanna: :)

    Zzielona: Warto sprawdzić;) Dla mnie jest dobra na porę jesienno-zimową kiedy jestem bladziochem;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...