wtorek, 15 marca 2011

Powiew wiosny


Wrzucam mój dzisiejszy ekstra szybki  makijaż oka.

Wiem, wiem-nic odkrywczego. Jednak właśnie taki miał być:) 
Wiosenna pogoda za oknem mnie nastroiła więcchciałam uzyskać efekt lekkości i rozświetlenia. U mnie w makijażu oka prawie zawsze swoja rolę gra kreska zrobiona eye-linerem, a dziś ją sobie odpuściłam:)

Makijaż wykonałam dwoma cieniami Inglot i tuszem Maybelline. Jasny cień ładnie rozświetlił oko, a kropla koloru dodała nieco wiosennego wyglądu;) Do tego dorzuciłam sporo rozswietlacza na kości policzkowe, bronzer i szminkę Rimmel Airy Fairy. 

Taki mój ekspresowy, niezbyt wyszukany dzienniak-zwyklak wtorkowy:)

9 komentarzy:

  1. śliczne rzęsy i kreska!!!


    idaalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny zwyklak :)) ... fajnie wyglada z podkreslona dolna powieka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i prosty ale i tak bardzo fajny:) I bardzo wiosenny! Chyba też skuszę się na takie połączenie kolorków bo faktycznie wygląda tak świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. może zwyklak, ale wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta kreseczka na dole! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym umieć malować takie kreski :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny:* A tajemnica kreski to po prostu mały pędzelek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Pięknie ten fiolet współgra z tęczówką.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...