piątek, 25 marca 2011

Rimmel Airy Fairy

Rimmel Airy Fairy to chyba najbardziej znana szminka.

Nie ukrywam-pomadkę Rimmel Airy Fairy kupiłam, bo wszyscy o niej mówili i ją zachwalali. 
Więc pomimo to, że odcień wydawał mi się za różowy dla mnie, stwierdziłam, że zaryzykuję, a że akurat dodatkowo była promocja na te szminki Rimmel Airy Fairy wylądował w koszyku.

I nie żałuję!

Mam wersje tej szminki jeszcze w starym opakowaniu. Nowe, o ile się nie mylę różni się srebrnym wstawkami. Wydaje mi się, że nowe jest ładniejsze od poprzedniego.

Stare opakowanie to nic specjalnego, ot fioletowo-czarny plastik. Bez szału i zachwytów. Niestety, zdarzyło mi się kilka razy, że szminka otwarła mi się sama w torebce. Więc z tego wniosek, że z czasem zamykanie się trochę wyrabia i już tak dobrze nie trzyma.

Szminka ma delikatny i ładny trochę malinowo-budyniowy zapach. Bardzo go lubię. 
Smak szminki nie przeszkadza. Pomadka jest kremowa i dobrze pokrywa usta. Nie zauważyłam wysuszania. 

Trwałość raczej standardowa. Ani nie jest to szminka długotrwała, ani nie daje się tez szybko zjeść;)

Airy Fairy to odcień jasnego różu z delikatnymi złotymi drobinkami. Łatwo i szybko maluję się nią usta. Efekt nie jest może idealnie naturalny, ale jest do niego zbliżony. 
Uwielbiam ten odcień i kiedy Rimmel zmieniał opakowania to przestraszyłam się, że może zmienią też paletę. Na szczęście tak się nie stało-Airy Fairy zmienił tylko ubranko.

Podsumowując: Moim zdaniem Airy Fairy to odcień, który powinien być w każdej kosmetyczce. Jest to szminka, z której najczęściej korzystałam w ostatnim czasie. Chociaż na razie troszkę poszła w odstawkę, bo maluje się recenzowanymi wcześniej pomadkami Catrice, ale na pewno do niej wrócę. Idealnie pasuje do dziennego makijażu.

16 komentarzy:

  1. Jak dla mnie ten kolor jest trwalszy od innych. Konsystencja jest jakaś bardziej "czepliwa" do ust. Też ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda na ustach:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ Ty masz piękne te usta...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami ceny niektórych gazet zwalają z nóg..
    Regularnie kupuje Joya - bo jest za 3,99 i zauważyłam, że tam i tak się informacje powtarzają :D tylko zdjęcia modowe inne.

    Co do zniżej kosmetycznych to widzę jest The Body Shop 20 % ,Golden Rose 20 % ,Perfumeria Mada 20 % ,Mydlarnia u Franciszka 20 %, Only Nature.pl -15 % , O.P.I salony partnerskie 20%, Sisley - 20 %, Yves Rocher 30 i 40 %.

    Możesz sobie sprawdzić adresy na stronie Glamour.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Airy Fairy jest dziś u mnie na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tą szminkę ;] Mam w tym nowym opakowaniu i nie zdarzyło mi się, że szminka otworzyła się w torebce ;] Faktycznie długo nie zostaje na ustach, ale to nie jest wielki problem ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze mam czas, żeby się namyślić :DD:D:DD:
    z Croppa pójdę wykorzystać aż 50 % .. :D coś z nowej kolekcji się wybierze :D.

    TBs - jak będziesz sprawdz czy mają takie podobne rolki do twarzy jak były w Yves Rocher :D
    bo ja nadal na nią choruje O_o

    OdpowiedzUsuń
  8. też go mam, ale jakoś rzadko używam, sama nie wiem czemu; bardzo dobrze w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię airy fairy, przetrwała cały ślub i część wesela bez poprawek, więc trwałość jest super, podobnie jak kolor. Teraz przerzuciłam się na golden rose nr 98, która jest jaśniejsza i bardziej nude. Porównanie wrzuciłam na blog, ostatnia notka, więc możesz ją zobaczyć ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. kokosowa-panna: Rzeczywiście ma taka konsystencję!:)

    kobiecewariacje: :) :*

    Ala: Dziękuję Kochana:> :*

    Osa: u mnie tez!:) Łączmy się:P

    Estella: Dziękuje:* :) Czasami o niej po prostu zapominam;) Teraz jest zepchnięta na drugi plan bo maziam się pomadkami Catrice;)


    imadoki: To świetnie! Nie mogę się doczekać kiedy kupię sobie nową wersję;)

    Idalia: Ja też na jej trwałość nie narzekam;) zaraz rzucę okiem do Ciebie na tę z GR:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kolor :) Muszę się w końcu za nią rozejrzeć w drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorek. Na YT o niej głośno. Nie wiem dlaczego jeszcze jej samanie mam. Jeszcze zastanawiam się nad numerkiem 700.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny kolor na ustach! i do tego to oko MNiam:D
    Obserwuje:)
    Zapraszam do siebie:
    ssylvkaa-makijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie, już Zzielona mi wybiła z głowy Airy Fairy - to teraz Ty kusisz:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Airy Fairy♥
    U mnie jest bardzo trwała:) I zapach jest boski, czasami otwieram ją tylko, żeby powąchać:D Zastanawiam się czy wszystkie szminki z tej serii tak pachną, ale nie będę przecież testerów w sklepie wąchać, haha.

    OdpowiedzUsuń
  16. Inulinus: Polecam!:)

    Agat: Ja też usłyszałam o niej z YT:) O ile sie nie mylę nr 200 jest bardziej bezowy, ale przyjrze mu sie przy najbliższej okazji:)

    ssylvkaa: :)

    kleopatre: Nie ma co się opierać:P Odcień świetny:)

    anonyme: Też tak mam!:D Uwielbiam ten zapach:) Wydaje mi się że wszystkie odcienie z tej serii tak pachną:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...