niedziela, 27 marca 2011

Why don't you love me?

Kiedy zobaczyłam makijaż w teledysku Beyonce Why don't you love me, wiedziałam , że kiedys nadejdzie taka chwila kiedy będę chciała-być może trochę nieudolnie-go odtworzyć.

Najważniejszy akcent makijażu to mocna, czarna kreska.

Moja wersja jest znacznie łagodniejsza od tej, którą Beyonce ma na teledysku.
Myślę że jest to makijaż idealny na imprezę.

Kosmetyki:
baza pod cienie KOBO
cień Starlet
cień Inglot 393
cień Inglot 461
cień Inglot 428
cień z paletki Catrice LE Fleur de Lis
eyeliner Wibo
tusz Maybelline Colosall
czarna kredka Avon Jilian Dempsey

9 komentarzy:

  1. boski makijaż, zaraz zabieram się za robienie jeszcze lżejszej wersji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż- w ogóle ten teledysk jest ekstra:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czemu nieudolnie? :D Wyszedł super :).

    http://aboutlillamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. peggy-blu: Dziekuję :* I pochwal się koniecznie swoją wersją;)

    Brunette's Heart: Dziękuję!:* O tak, teledysk mi tez bardzo się podoba:)

    Lilla My: Dziękuję!:* Zawsze wydaje mi się że mogłam coś zrobić lepiej;) w tym przypadku też tak jest;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "why don't u love, tell me babe.. why don't u need me..." Uwielbiam <3
    Robiłam też makijaż z tego teledysku, ale w mocniejszej wersji. Chyba na snobce był, a Twoja delikatniejsza taka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny!można go nosić na co dzień:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż :) baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta Twoja kreska...od dawna uczę się robić ją taką jak ty masz ale na razie...tylko próbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. lady_flower123:Poszukam tego makijażu na Snobce:) Dziękuję:*

    wonder_woman, simply_a_woman: Dziękuję!:):*

    LAdyButterfly: Dziękuję!:* Kreski czasami nie wychodzą;) Trzeba duuuzo ćwiczyć:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...