niedziela, 10 kwietnia 2011

Essence LE Whoom! Boooomm! Roy's Red

Limitowanka Whoom Boooomm! Essence nie zachwyciła mnie zbytnio. 

Przyglądając się jej, stwierdziłam, że jedyne co mi z niej jest potrzebne to różowy lakier.
Różowy lakier to 04 Roy's Red.
Red a powinno być raczej pink, bo kolor lakieru to jasna fuksja;)

Lakier znajduje się w klasycznej przezroczystej buteleczce z białą zakrętką.
Pędzelek jest odpowiedniej wielkości, łatwo nim maluje się paznokcie. 

Lakier jest rzadki, pokrywa paznokcie równą warstwą, bez prześwitów. Zatem dwie warstwy w zupełności wystarczą. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach.
Z trwałością nie jest źle, bo wytrzymuje na paznokciach na bazie Essence ok 4-5 dni.

Kolor, to jeden z moich ulubieńców. Zawsze w kosmetyczce muszę mieć dwa kolory lakierów-czerwień i właśnie taki trochę wściekły róż- jasną fuksję taka jak ta z Whoom! Boooomm!

Najbardziej lubię używać takich lakierów w odcieniach fuksji w lecie, bo świetnie komponują się z opalenizną. Ale teraz, na wiosnę też spisują się świetnie:)

7 komentarzy:

  1. Ładny kolor, odważny, ja jeszcze nie umiem takich nosić :-) A cała kolekcja jak dla mnie też bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam:D Ale jeszcze nie mialam na calych pazurkach.
    Też uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio mi się wydaje ze kazdy lakier lepiej wyglada na opalonych paznokciach:D ale ten bardzo ladnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...