czwartek, 28 kwietnia 2011

Maybelline Frosted Melon

Błyszczyki Maybelline Watershine znam już dłuższą chwilę. Dlatego, że uwielbiam ten kosmetyk w moim ukochanym odcieniu Strawberry Sizzle, czyli czerwieni z drobinkami.

Gdy zobaczyłam tusz Collosal w zestawie z błyszczykiem, co prawda w kiepskim (jak mi sie wtedy wydawałlo) odcieniu Frosted Melon nie mogłam się oprzeć. Oczywiście wabikiem była też niska cena-19zł.


Błyszczyk jak już wspomniałam jest w odcieniu Frosted Melon.
Opakowanie jest plastikowe, przezroczyste z różowo srebrną zakrętką i krótsze niż w przypadku błyszczyków innych firm. 

Aplikator jest wąski, lekko spłaszczony na końcu i  wygięty. Gąbeczka ma delikatne, króciutkie włoski, dzięki którym aplikator nabiera odpowiednią ilość kosmetyku.
Błyszczyk nakłada się świetnie i gładko na usta.

Konsystencja jest gęsta, niewodnista. Dzięki temu błyszczyk dobrze trzyma się ust i nie spływa. Jest lekko lepki na ustach, ale nie jest to bardzo irytujące.

Błyszczyk ma piękny, delikatny zapach, trudny do określenia.


Odcień Frosted Melon w opakowaniu wydawał mi się za jasny dla mnie i za żółty. 
Ale to tylko złudzeinie!
Kolor jest śliczny! Pomarańczowo-różowy z mnóstwem malutkich  drobinek. Jest to odcień nude. Drobinki są bardzo małe i nie nachalne. 

Na ustach wygląda świetnie, tworzy tzw. efekt tafli. Drobinki nie rzucają się w oczy.

Błyszczyk sprawuje się świetnie na ustach, ładnie je nawilża i pielęgnuje. Z trwałością też nie jest najgorzej, dzięki temu, że jest gęsty i nie spływa.

Podsumowując: Bardzo miłe zaskoczenie! Myślałam, że będzie rzucony w kąt, albo sprezentowany komuś innemu, a tu proszę! Błyszczyk ideał do mocnego makijażu oka. Świetny, zresztą tak jak jego czerwona wersja.



12 komentarzy:

  1. Faktycznie w opakoaniu taki średni kolor, mnie tez by odstraszył. Na usatch wyglada bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten błyszczyk :) z tego samego zestawu :) Jest świetny! Ma fajny kolor, zapach i konsystencje. Jego trwałość też jest w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czegoś takiego szukam na lato (żeby się ładnie sparowało z pomarańczami i nude'ami na powiekach) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczny kolor. Przemawia do mnie bardziej niż intensywne, lansowane aktualnie oranże. Zgadzam się, że w sam raz do pary z wyraźnie podkreślonym okiem.

    PS. Zapraszam do siebie. Na blogu m.in. kolorystyczne szaleństwa na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na ustach zupełnie inaczej niż w opakowaniu:) fajnie się prezentuje:)

    ewalucja.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pochwal się jeszcze, gdzie taką fajną promocję znalazłaś???

    OdpowiedzUsuń
  7. no w opakowaniu to niezbyt ładnie wygląda, ale na ustach śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jakie zaskoczenie! Nie sięgnęłabym po niego gdyby nie zdjęcie ust.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oosbiście nie lubię błyszczyków, ale musze przyznać że ten wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. kleopatre: Też jestem zaskoczona jego łądnym kolorem;)

    Luna: Uwielbiam jego zapach:) A trwałość jest dla mnie nawet zaskakująco dobra;)

    Kolorowy Kot: O tak, na lato kolor idealny;)

    beautyteller: Tak, do ciemnych oczu-cudo!

    Ewalucja: Tak, tak-duże zaskoczenie:P

    pugsilove: W jakiejś małej drogeryjce w Krakowie, tylko nie mogę sobie przypomnieć której bo to było chwile temu:/ Tzn kilka zakupów temu:P

    Sosmooth: Dziękuję serdecznie!:*

    Atina,Ala: Gdyby nie był dodawany do tuszu do rzęs nawet bym na niego nie spojrzała:P A tu takie zaskoczenie:)

    simply_a_woman, Forever-Young: Jest bardzo fajny, polecam;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...