piątek, 8 kwietnia 2011

Victoria's Secret Beauty Rush Ms. Mojito

O błyszczykach Victoria's Secret Beauty Rush słyszałam już od dawna i to same dobre rzeczy. 
Wcale się nie dziwię, bo są rewelacyjne!
Niestety, w Polsce dostepne są chyba tylko na allegro w cenie ok. 20-30zł.

Opakowanie to klasyczna, plastikowa tubka. 
Łatwo wycisnąć z niej błyszczyk- aplikator ma odpowiedniej wielkości otwór. Szczerze mówiąc nie za bardzo lubię błyszczyki, które trzeba aplikować palcami. Wydaje mi się to mało higieniczne ,szczególnie gdy trzeba poprawić makijaż w ciągu dnia poza domem. Ale temu błyszczykowi jestem w stanie to wybaczyć;)
Mam odcień Ms. Mojito.

Jest to jasny róż, półprzezroczysty z delikatnymi drobinkami. Kolor zdecydowanie do co dziennego makijażu. Drobinki nie są nachalne. Bardzo podoba mi się efekt na ustach.
Konsystencja jest idealna, ani za rzadka, ani za gęsta-w sam raz. 
Dobrze się go nakłada na usta. I co najważniejsze, nie zauważyłam żeby jakoś bardzo się lepił na ustach. 
W sumie się go nie czuje. 

Czuje się natomiast co innego;)

A mianowicie jego cudowny zapach! Pachnie słodkim cytrynowo-waniliowym kruchym ciastkiem. Dla mnie rewelacja;) I nawet słodko smakuje. 

Trwałość tego błyszczyka mnie zaskoczyła, bo bardzo długo utrzymuje się na ustach. Do tego dobrze pielęgnuje usta i posiada SPF 15.

Podsumowując: Polecam! Jeden z najlepszych błyszczyków (jeżeli nie mój nr.1) jaki kiedykolwiek miałam. Dopatrzyłam się tylko dwóch minusów: pierwszy-niewybaczalny- to jego dostępność i drugi-wybaczalny-aplikacja palcem.

6 komentarzy:

  1. śliczny odcień, przydałby mi się taki w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ja tego typu błyszczyki rozsmarowuję za pomocą tubki na ustach, palcami nie chciałoby mi się maziać :P
    Hm ciekawy jest zpach tego błyszczyku... mmm

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny efekt tafliiiii

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje na Twoich ustach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny błyszczyk i pięknie na Tobie wygląda :)

    Zapraszam do siebie:
    http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...