poniedziałek, 9 maja 2011

Essence Stay All Day Concealer 16h

Wraz ze skończeniem korektora Maybelline wykluł się problem-jaki kupić następny?

Korektora potrzebuję tylko do maskowania cieni pod oczami i zaczerwień wokól skrzydełek nosa, które ma chyba każda z nas. A że pojawiły się nowości Essence, a wraz z nim długotrwały korektor w przystępnej cenie 10-12zł postanowiłam dać mu szansę.
Korektor występuje w 2 odcieniach, najprościej mówiąc: bardziej żółtym i bardziej różowym.

Trochę się zdziwiłam, że paleta jest tak okrojona. Byłam przekonana, że oba odcienie są dla mnie stanowczo za jasne. Ale w końcu wybrałam ten bardziej żółty czyli Natural Beige.

Opakowanie jest plastikowe, podobne do błyszczyka z aplikatorem. Nic odkrywczego, ale ja bardzo taką formę lubię. Pojemność to 7ml.
Aplikator jest klasyczny, lekko ścięty. Nabiera odpowiednią ilość produktu.

Korektor ma bardzo dobra konsystencję-taką w sam raz- nie za gęstą i nie za rzadką. 
Nakłada się go łatwo i gładko. Również rozcieranie przebiega bez problemu. Ten odcień wydawał mi się duuużo za jasny, ale jest idealny! Świetnie się stapia z kolorem skóry i ładnie rozświetla oko.

Korektor nie pachnie i nie uczula.
Jak juz wspomniałam, potrzebuję korektora przede wszystkim na cienie pod oczami. 
Chyba nie spotkałam jeszcze takiego korektora, który przykryłby idealnie moje cienie pod oczami. 

Ale ten korektor radzi sobie z tym bardzo dobrze!

Może nie jest w 100% idealny, ale naprawdę ładnie przykrył cienie pod oczami, lepiej niż Maybelline Affinitone.

Do trwałości, nie mam zastrzeżeń-przypudrowany spokojnie wytrzymuje bez poprawek cały dzień, ale nie jest to na pewno 16h.

Podsumowując: Miłe zaskoczenie. Mimo początkowej niechęci spowodowanej kolorem, przekonałam się do tego korektora i jestem z niego bardzo zadowolona. Minusem jest na pewno uboga paleta kolorystyczna, ale sama przekonałam się że te dwa odcienie są uniwersalne. Nie wiem czy kupię go ponownie, bo znając siebie bede szukać czegoś jeszcze lepszego;) Bardzo dobry korektor jeżeli chodzi o cienie pod oczami, nie wiem jak radzi sobie z wypryskami. Ale za tę cenę-warto!

15 komentarzy:

  1. Mam identyczny, dobry jest! Jak dla mnie lepszy od mineralnego z maybelline, który jest trzy razy droższy. Jednak coś tam robi z moimi cieniami, muszę jeszcze nad tym popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy podkreśla suche skórki?
    Zastanawiam się czy go kupować czy nie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice color :).
    If you like my blog, you follow me.
    I'll follow you too :D.
    Alla moda e con stile

    OdpowiedzUsuń
  4. W której szafie essence mogę znaleźć ten korektor? Tam gdzie produkty sun club czy w standardowej szafie?

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w mieście nigdzie, ale to nigdzie nie ma nowości w Essence ;(

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://kasieczqa.blogspot.com
    Już dziś nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  6. vixen: Tez mi się wydaje ze jest lepszy od Maybelline:)

    simply_a_woman: Dziekuje:*

    niekonwencjonalna: Nie podkreśla-a mam sucha skore:)

    Anonimowy: W drugiej, tam gdzie Sun Club:) W lewym dolnym rogu;)

    KasieczQa: Powolutku pewnie zaczną się wszedzie pojawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten korektor, też się koło niego kręcę :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki:*
    Ten korektor niedlugo stanie sie kultowy:D Powaznie zatanawiam sie nad kupnem, bo tyle osob go chwali a jeszcze twoja recenzja to potwierdziala..w koncu jakies 10zl w portfelu mniej roznicy nie zrobi:D

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat potrzebuje korektora i ogladalam ten, ale nie bylam pewna! teraz już wiem, że mogę go dodać do listy zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat mi się skończył kilka dni temu korektor... :) Skoro polecasz to go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to będzie mój kolejny zakup korektorowy! jako kolejna blogerka kusisz mnie nim niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zzielona: Kochana zakręć się bo warto;)

    kleopatre: Też zauważyłam że wiele osób już go recenzowało;) A dodatkowo cena jest bardzo przystępna;)

    pugsilove: Warto go sprawdzić;)

    Ala: Aluś, spróbuj a myślę że będziesz mile zaskoczona tak jak ja;)

    a: Hehe, rzeczywiście jest wysyp recenzji o tym korektorze;) Taki trochę niepozorny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio też go kupiłam, bardzo mi pasuje! Za takie pieniądze to już w ogóle jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś zTAGowana !
    na blogu :

    http://kasieczqa.blogspot.com

    Buziak ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...