sobota, 28 maja 2011

Inglot 118 AMC Shine

Uwielbiam złoto i jego pochodne na powiekach. 
Pięknie rozświetla oko, współgra z opalenizną, a odpowiednio dobrany odcień ładnie podkreśla kolor tęczówki.

Sama szukałam idealnego nieżółtego złota. Szukałam i znalazłam. 
W Inglocie. 
Cóż, nie jest to dla mnie zaskoczenie, że akurat tam. Inglot, jeżeli chodzi o cienie mnie jeszcze nigdy nie zawiódł.

Wybrałam odcień nr. 118 AMC Shine. I tym sposobem zapełniłam paletę Inglota PRO 10. O jakości nie będę się rozpisywać-cienie Inglot nie raz gościły na moim blogu, ale w skrócie: wysoka jakość, trwałość i świetna pigmentacja.

Dzięki naprawdę kiepskiemu odcieniowi w salonie Inglot się na niego zdecydowałam. A dlatego, że wahałam się pomiędzy 118 a 111. W końcu wybrałam ten pierwszy. Po wyjściu na światło dzienne okazało się, że cień wygląda inaczej niż  we wnętrzu. Prezentuje się o niebo lepiej!


118 AMC Shine ma odcień zbliżony do starego złota. Ale jednocześnie ma też w sobie nutki miedzi i czystego złota. Mieni się kilkoma kolorami, które ciężko uchwycić na zdjęciu Niesamowity odcień! A w salonie wyglądał naprawdę niepozornie.

Ten cień to mój nowy faworyt! Idealny do makijażu dziennego i wieczorowego. Wydaje mi się, że dla fanek złota i Inglota to must have. Świetny!

Na pewno wrzucę makijaż z jego użyciem-komponuje się idealnie m.in. z brązami.




A na koniec mała zapowiedź!

Wiem, że na moim blogu nie było pielęgnacji, ale jestem ciekawa czy znacie Lawendową Farmę?

Jako, że mam wrażliwa i bardzo sucha skórę ostatnio bardzo zainteresowałam się naturalnymi kosmetykami.
I dlatego też zamówiłam trzy naturalne mydełka u pani Ewy z Lawendowej Farmy. Jesteście ciekawe tych produktów?  Wkrótce postaram się wrzucić recenzje, a na razie zdjęcie dwóch z trzech mydełek.

12 komentarzy:

  1. Fajny jest, zastanawiam się czy go mam...ale pewnie tak, bo złote cienie lubię najbardziej ;)
    Marzy mi się takie złoto wpadające w srebro, ale Inglot chyba nie ma takiego odcienia...hmm..

    OdpowiedzUsuń
  2. no i jak zwykle jesteś dla mnie inglotową inspiracają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten cień:) Wrzuć mejkap z nim! A mydełkami bardzo mnie zaciekawilas i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cień jest przepiękny! Zakochałam się w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydełka bym powiedziała wyglądają bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor! takie złote brązy lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny,ja też zawsze szukam ładnego złota, mam ich już sporo i najchętniej używam tego koloru latem

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniutki kolor.. lubię takie na dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor, jak lubisz takie wypróbuj sobie 402 z inglota też AMC shine :) cudo, nie cień :))

    zapraszam doo mnie na giveway :d

    OdpowiedzUsuń
  10. recenzje mydełek jak najbardziej;)
    od teraz będę tu częściej, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny cień skoro wpada lekko w złoto to świetny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...