poniedziałek, 2 maja 2011

Inglot 31T vs Essence Eyeliner Brush

Dwaj przyjaciele z boiska, czyli moje dwa pędzelki skośne do eyelinera, które warto porównać:)


Pędzel Inglot 31T kupiłam jakiś czas temu, był mi bardzo potrzebny, a że pędzelki Catrice zniknęły z półek w DN, a pędzelków Essence jeszcze nie było widać, nie było rady;)

Wygląd:
Oba pędzelki mają czarne trzonki-Essence ma również czarna skuwkę, a Inglot srebrną.
Włosie ma fikuśne kolory w przypadku obu pędzelków: żółte i niebieskie.
Inglot ma nieco sztywniejsze włosie niż Essence.

Cena:
W tej kategorii Essence pozostawia daleko w tyle Inglota- Essence 6 zł, Inglot 23zł.



Wygląd i jakość wykonania pędzla:
Inglot: Wykonany świetnie, żaden włosek nie wypada po wielu praniach. Jakość bez zarzutu

Essence: Niestety nie wiem, czy trafiła na jakiś felerny egzemplarz, ale musiałam dokręcić skuwkę pędzla bo się ruszała, i dwa włoski opuściły resztę towarzysta:/ Ale po tych początkowych usterkach wszystko wróciło do normy;)

Mycie pędzli:
W przypadku obu pędzli bezproblemowe-włoski nie wypadają, suszenie trwa kilka godzin. Ale muszę się poskarżyć, że zmycie eyelinera Catrice z włosia obu pędzli jest trochę pracochłonne:)


Malowanie kreski:
Czyli najważniejsza sprawa;)

Aktualnie używam wspomnianego wyżej eyelinera Catrice.

Inglot ku mojemu zaskoczeniu wypada słabiej niż Essence. Może niedramatycznie, ale gorzej.

Pomimo, że jest mniejszy, prostą, równą. linię łatwiej zrobić pędzelkiem Essence. Ponadto, w malowaniu jaskółki w zewnętrznym kąciku oka Essence również sprawuję się lepiej.
I na tę chwilę chętniej sięgam po pędzelek Essence niż Inglot.

Podsumowując: Mimo że uwielbiam Inglota, gdybym teraz miała zdecydować i kupić pędzelek do eyelinera to wybrałabym Essence. Nie różnią się one między sobą jakoś diametralnie, więc patrząc na cenę warto zdecydować się na pędzelek Essence, który chwilami wydaje mi się nawet lepszy od droższego kolegi.


22 komentarze:

  1. Pędzelek z essence dzięki Twojej recenzji trafił na moją listę zakupów :) obym go tylko teraz gdzieś znalazła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się marzy Essence :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak KiziaMizia, ten pędzelek również trafia na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze poszuakć tego pędzelka z essence..
    za taką cenę myśle, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi niestety skuwka z pędzll essence wypadła. Co prawda ją skleiłam i po problemie, ale to chyba nie są felerne egzemplarze...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go próbuję kupić od momentu wypuszczenia ich w pomorskim do sprzedaży - niestety rozeszły się tak szybko, że nigdzie ich nie ma ... w sumie chciałam go tylko dla niebieskiego włosia xD i troszkę do testów bo lubię mój pędzelek z H&M, ale zaciekawiłaś mnie tą recenzją porównawczą i teraz bardziej go chcę do testów niż dla przyjemności posiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam pędzelek do eyelinera z H&M i jestem zadowolona, ale zastanawiam się czy ten z Essence nie jest cieńszy, byłoby fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten essence! Muszę go zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podobają mi się wyglądy pędzelków z essence. Ten niebieski skośny i fioletowa kulka. Szkoda,że u mnie nie ma natury, a w douglasie jest mało produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja u siebie nie moge znaleźć pędzelków z essence, więc padnie na inglota :< bede musiala przebolec cene

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem wierna swojemu skośnemu pędzelkowi z zestawu Lancrone, który spisuje się zaskakująco dobrze, ale jeśli trafię na ten pędzelek z Essence, na pewno go ustrzelę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. będę na niego polować w takim razie, moja lista zakupów z nowości essence boleśnie się wydłuża :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę dorwać tego z Essence:P

    ______________________________________
    Mój nowy adres: http://anonimowoopieknie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pragnę poinformować, że przyznałam ci wyróżnienie Sunshine Award :)
    http://drugastronalusterka.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy wiesz może ile kosztuje paletka na okrągłe cienie z Inglota z 10 miejscami??? :) (widzę, że jesteś fanką ;D)

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze, że Essence wypada lepiej na tle Inglota, bo właśnie przymierzam się do zakupu :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Otagowałam tagiem Sunshine Award :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wole do linerow pedzelki zwykle, cieniutkie, nie skosnie sciete:) Ale takich tez zdarza mi sie uzywac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, właśnie miałam w planach napisanie identycznej notki! Nawet zrobiłam wczoraj fotki tych pędzelków ;) Podzielam większość Twoich opinii, ale mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe posta o podobnej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I think thiѕ is one of the most signifiсant information for mе.

    And і am glad reading your aгticle.
    Вut should remark on few general thіngѕ, The web site stуle is perfeсt, the
    artiсles is really excellent : D. Good job, сheers
    Feel free to visit my weblog :: loans for bad credit

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for anу other infοrmative blog. The place else could I get that tyрe
    of іnformatіon ωrittеn in suсh an ideal waу?
    I hаve a project that I am simply now opeгating on, and I've been at the glance out for such information.

    Also visit my webpage - losing weight
    My site :: losing weight

    OdpowiedzUsuń
  22. conѕtantly i used to read ѕmаller articles
    which as well clear their motive, and that is alsο happening
    with this paragraph ωhich I аm rеading now.



    my blog :: small loans
    my web site - small loans

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...