niedziela, 15 maja 2011

Miętusek

Jako że jestem dzikusem i nie mogę przekonać się do mięty na paznokciach, próbuje zaadaptować ten kolor na powiece.

To mój dzisiejszy dzienniak wykonywany jak zwykle w tempie ekspresowym, więc niestety do ideału mu daleko.


Kosmetyki:
-baza KOBO
-cień Inglot 393 Pearl
-cień Chill
-cień KOBO Caffe Latte
-cień Inglot 461 Double Sparkle
-cień Inglot 360 Matte
-eyeliner Wibo
-tusz MaybellineColossal


Nie wiem dlaczego na zdjęciach kreska wydaje się opadać w dół, a w rzeczywistości tak nie jest;)



15 komentarzy:

  1. Zdjęcia są może robione jakby od dołu i stąd ten efekt ;) Śliczne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lady In Purple: Rzeczywiście, bardzo możliwe, chyba niektóre zdjęcia robiłam lekko pod katem:) Dziękuję!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż super. nie przejmuj się hehehe kreska nie zawsze wychodzi idealna;)

    dodajemy?
    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam miętę na paznokciach, ale to mój jedyny eksces, normalnie wolę bardziej stonowane kolory:)
    makijaż śliczny, zaraz postaram się go odwzorować na swoim oku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o&a: Dziekuję!:)

    peggy-blu-Dziękuję Kochana!:* Odwzorowuj ile wlezie, miło mi bardzo;) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie:) Podoba mi się mięta w takiej delikatnej stonowanej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie musi być idealnie, aby było ładnie. :)
    Powieka eksponuje lekkość i świeżość. Kreska i rzęsy nadają efekt glamour.
    Makijaż oka zdecydowanie w moim typie. :)

    Zapraszam do siebie. Jest ROZDANIE, są też makijaże.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubie mięte na pazurkach,
    bardzo ładny makijaż i ta kreseczka super Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny. świetnie pasuje ten miętowy cień do kawowego. masz fajny kształt oka-taki migdałowy

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny codzienny makijaż :)

    dodaję do obserwowanych :)

    cosmetoholicss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne połączenie kolorków :) Ja się nie mogę przekonać do mięty ani na paznokciach ani w makijażu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzikusku, pięknie! ;) Delikatnie, subtelnie, bardzo mi się podoba taka miętka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać, że tym razem kreseczkę poprowadziłaś bardziej w dół :)
    Delikatny ten miętusek, chyba że aparat pozjadał kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...