wtorek, 17 maja 2011

My Secret Lilac

Kiedy weszła do DN limitowanka My Secret, a wraz z nią nowe pachnace lakiery, nie byłam zbytnio nimi zachwycona.
Nie wiem jak to się stało, ale nie zauwazyłam lakieru w kolorze Lilac o którym marzyłam i śniłam juz od dawna.

Dlatego kiedy zobaczyłam go na blogach pognałam do najbliższej DN, ale było juz za późno-zostały same róże, których mam pod dostatkiem. Na szczęście całkiem przypadkowo znalazłam ostatni egzemplarz w rzadziej odwiedzanej DN.  

I się zakochałam!

Lakier ma 10ml, jest w małym prostokątnym opakowaniu.

Pędzelek jest standardowy, o krótszym trzonku, dobrze leży w dłoni.
Malowanie nie sprawia problemów, nakłada się równo. Jednak potrzeba dwóch warstw aby uzyskać powłoczkę bez przświtów

Lakier rzeczywiście pachnie podczas wysychania i przez ok 2-3 dni bzem i gumą do żucia. 
Oczywiście, naiwna spodziewałam się zapachu o intensywności co najmniej francuskich perfum;) Ale nie jest źle. Fajne urozmaicenie zwykłego lakieru. Szkoda, że wszystkie lakiery nie są pachnące.

Kolor to jasna lawenda, lila, jogurt jagodowy. Ideał!
Szukałam tego odcienia bardzo długo.

Jako że jest to pastelowy lakier, wszelkie odpryski itp widać bardzo wyraźnie. Lakier wygląda nienagannie przez ok.3 dni, potem co ciekawe nie odpryskuje i nie wyciera na końcach, a łuszczy się na bokach i przy trzonie paznokcia. Dziwna sprawa. Ale być może był to jednorazowy przypadek. Poza tym wybaczam mu wszystko, bo ten odcień jest boski!

Podsumowując: Polecam! Przede wszystkim ze względu na kolor i zapach!


14 komentarzy:

  1. ładniutki kolorek..
    jestem ciakawa jego zapchu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda ładnie na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny...też lubię takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby u mnie była Natura...

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny lakier, siostra mi doniosła, że w moim rodzinnym miasteczku ta kolekcja nie cieszy się popularnością, więc może je dorwę, jak pojadę na weekend, bo na paznokciach wygląda jeszcze piękniej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor taki delikatny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten kolor<3 sama kupiłam podobny:D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie na twoich pazurkach wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo dziekuuje za info:*:D!
    Jasne, że z Krakowa:) a w okolicach Czarnowiejskiej nigdy nie bywam bo to nie moje okolice, ale jak mnie najdzie na Pease to juz bede wiedziec gdzie szukać:) To dlatego myslslam że u nas nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Slyszlam wlasnie o tej drogerii na wątku Essencowym, ale nie byłam bo bliżej Kefirki, Firlity itp:)

    Dzieki:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. też lubię ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny lakier, mam podobny z Wibo, ale mi się kończy, bo używam namiętnie :D
    Ale jakoś tak niekorzystnie fotki sobie strzeliłaś, bo ręce wydają się być takie... pomarszczone... Aż spojrzałam, czy ja takie mam, ale jakoś nie.

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś otagowana http://dariasmakeup.blogspot.com/2011/05/44-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...