poniedziałek, 30 maja 2011

Złotko


Makijaż w kolorach starego złota w dwóch wersjach: lżejszej i cięższej z czarna kredką na linii wodnej.

W roli głównej cień Inglot 118 AMC Shine, w którym jestem aktualnie zakochana po uszy. 
Jest boski! Inglot znowu mnie zaskakuje i zachwyca!


Kosmetyki:
-baza KOBO
-cień Inglot 110 AMC Shine
-cień Inglot 118 AMC Shine
-cień Inglot 360 Matte
-tusz Maybelline Colossal
-eyeliner Wibo
-czarna kredka żelowa Avon Super Shock




Wersja z kredką na linii wodnej:



26 komentarzy:

  1. Piękny:) Śliczna kreska;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, mój ulubiony typ makijażu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czeka mnie porząąąądna wyprawa do inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny.. :)

    lubię takie neutralne makeupy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, taki sexy :) Zazdroszczę takich dłuuugich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak złoto, też taki robię latem. Śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne zielone oczy! I kreska jaka perfekcyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Cię w takim makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jedno oko może bym tak zrobiła, ale drugie? Świetne te twoje kreski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne oczko! uwielbiam Twoje makijaże, zawsze mnie inspirują :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż! wszystko idealnie.

    Zapraszam do mnie www.lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. CZAD!! CUDEŃKO napatrzyć się aż nie mogę czy można krok po kroku bo się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonale wydobyłaś dyskretny połysk starego złota. W towarzystwie pięknie poprowadzonej linii nad górnymi rzęsami, barwy szlachetnego kruszcu zyskują odważną oprawę.
    Linia wodna w czerni, to już, jak dla mnie za wiele. Odwraca uwagę od sedna... A ono jest urokliwe. :)

    Zapraszam też do siebie. Są makijaże, jest i ROZDANIE.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boski :DD

    Paula<3

    my-live-my-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za przemiłe słowa!:)
    Jest mi ogromnie miło że oko się spodobało;) Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Oko jest przepiękne, a kreska idealna!pozdr:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny ten makijaż, lubię się tak malować na dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...