piątek, 24 czerwca 2011

Paleta Inglot Pro 10

Moja pierwsza zapełniona paleta Inglot Pro 10.

Wiem, że to nic wielkiego, ale ja jestem ogromnie zadowolona że udało mi się skompletować paletę idealna do dziennego makijażu. Wszystkie potrzebne do niego kolory mam w jednym miejscu.
I o to mi chodziło

Nie wszystkie cienie to Inglot-moja paleta to mieszanka Inglota, MACa i KOBO.

O większości z tych cieni już pisałam, więc to będzie tylko krótkie posumowanie.

Od lewej:
-Inglot 110 AMC Shine-świetny rozświetlacz ze złotymi drobinkami.
-MAC Brule-idealny, cielisty odcień.
-KOBO Caffe Latte-cień w kolorze kawy z mlekiem.
-Inglot 461 Double SP-trochę ciemniejsza i cieplejsza od KOBO Caffe Latte kawa z mlekiem ze złotymi drobinkami
-Inglot 360 Matte-idealna czekolada! Niezastąpiona w załamaniu.


Od lewej:
-Inglot 118 AMC Shine- cudowny odcień łączący złoto i miedź.
-Inglot 393 Pearl-świetnie rozświetla kąciki i łuk brwiowy, jest w chłodnej tonacji bez drobinek.
-KOBO Pale Peach-cień, który bardzo polubiłam dopiero po jakimś czasie. W palecie wygląda jak typowy cielak z nutką brzoskwinki ale na oku na bazie zmienia się w ceglasty.
-KOBO Golden Rose-uwielbiam ten cień! Solo sprawia wrażenia idealnie wycieniowanej powieki. Troszkę jedynie może przeszkadzać nieco woskowa konsystencja.
-Inglot 420 Pearl-połączenie fioletu i szarości z perłowym połyskiem. Świetny!

Wszystkie cienie w paletce to moje ulubione cienie, które uwielbiam mieć pod ręką.

Teraz zabieram się do kompletowania kolejnej Pro 10, być może bardzie kolorowej.



43 komentarze:

  1. Cudowny blog :) dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paletka ,ja tez sie ogromnie cieszylam jak zapełniłam piąteczke:D:P
    Jak tylko mi wpadnie wiecej gotówki to planuje zacząc dziesiątke, taka jak twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy maczek nie jest w sumie identyczny jak któryś z inglotowych cielątek? :D

    tagowałam cięę ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam cieni z inglota i z kobo łącznie 6. :) I jestem z nich bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutka ta Twoja paletka! Kolorki świetne:) Kusi mnie ten różowy cień z Kobo

    OdpowiedzUsuń
  6. super paletka :D

    znalazłam kilka kolorków które sama posiadam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki! Bardzo "moje" :) Kilka z nich też posiadam:) Planuję też sobie kupić taką paletkę 10 i kompletować dalej cienie z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym Ci podkradła tą paletkę bo wszystkie kolorki takie jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie skomponowana paleta - wszystko co niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainspirowalas mnie do tego samego. Taka paletka to świetny pomysł. Wszystko co najlepsze w jednym miejscu! Przy najbliższym wypadzie do miasta kupię i zaczynam przygodę z Inglotem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w kolorkach. :) Są cudowne, takie właśnie uwielbiam! Nie mogę się napatrzeć! :)
    Chyba sprawię sobie taką paletkę na urodziny!

    www.sonnaille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze skomponowana paletka :)
    fajne kolory uwielbiam takie odcienie !!
    Dodaje do obserwowanych.
    Zapraszam do mnie:)
    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna paletka :)

    taguję : http://mymakeupmoments.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory :) powodzenia z kolekcjonowaniem kolejnej! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. a właśnie mam ochotę pójść do inglotka i coś sobie kupić,
    świetna to propozycja!
    -------------
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zostałaś otagowana:) http://yourvisage.blogspot.com/2011/06/tag-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory :)
    obserwuję Cie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takiej dziennej dziesiątki. Ja mam tylko piątkę brązów i beżów, ale mam zamiar kiedyś skompletować 10. Uwielbiam 420 z Inglota, jest cudowny :) Naszła mnie teraz ogromna ochota na Golden Rose z KOBO, śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna paleta, uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam inglot, ostatnio skusiłam sie na cień KOBO golden rose ze względu na tyle przychylnych opinii - jest cudowny :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne kolory - wogóle jestem wielką fanką Inglota, produkty tej firmy są doskonałe.

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)
    Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..! Bardzo mi na tym zależy :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś otagowana! Zapraszam do zabawy :)
    http://sensesensibility87.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ode mnie tez :) http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, co się z Tobą dzieje, że się nie odzywasz? Mam nadzieję, że wszystko dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  25. www.raroika.blogspot.com

    KONKURSY!

    W lewym pasku mojego bloga są konkursy, do których Cię zapraszam.
    Dodaj do Obserwowanych. :)
    Na blogu równiez zdjecia z moich sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajna paleta, jak dla mnie kolory idealne :) gdyby był taki zestaw do kupienia, pewnie bym się skusiła. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. ten Kobo golden rose wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana, świetne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. szczególnie podoba mi się górny rząd :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja głupia ostatnio na Maczki się przerzuciła, a tu Ingloty takie mniam ;)
    Zapraszam Cię do nowej zabawy Tag w stylu łańcuszka św.Antoniego One Lovely Blog Award http://anna-fanfreluches.blogspot.com/2011/07/nominacja-do-one-lovely-blog-award.html. Pozdrawiam i śledzę nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Co tu dużo mówić :P Otagowałam Cię :P
    http://greatdee85.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy mogłabyś powiedzieć, ile kosztuje taka pusta paleta?

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna paletka ;) Ja też swoją paletkę z Inglota zapełniam :)
    bardzo fajny blog
    zapraszam do siebie wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. hihihih, alez podobna do mojej:) to niesamowite:) tez mam w mojej Kobo:) kolory dobrałyśmy niemal identycznie:) gdybyś miała ochotę- zapraszam do prezentacji mojej palety Inglot :) może coś wpadnie Ci w oko i wykorzystasz to przy nastepnych zakupach w Inglocie:) lub Kobo;)

    OdpowiedzUsuń
  35. kusi mnie ten golden-rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kobo Golden Rose- już od dawna się na niego czaje i jakoś nie mogę go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  37. Szykuje się do skompletowania paletki pro 10. Strasznie trudne zadanie. Najbardziej podoba mi się Inglot 461 Double SP hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne jest to że można sobie samemu skompletować wymarzoną paletkę. muszę też tak zrobić, bo nigdy nie mogę znaleźć idealnej z kolorami które mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam 33 cienie inglot ;) piateczke nudziakow , dyszke kolorowa i reszta mieszanki w glam boxie ;) podpatrzylam sb dwa inglociki od cb musze kupic ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...