czwartek, 2 czerwca 2011

Ulubieńcy maja

Czas biegnie tak szybko, że aż ciężko w to uwierzyć! Mamy już prawie połowę roku za sobą!


Ulubieńcy minionego miesiąca:

-korektor Essence Stal All Day świetna na cienie pod oczami, ładnie rozświetla. W tej cenie, jak na razie mój zdecydowany faworyt

- rozświetlacz Essence Shimmer Powder w dalszym ciągu mój ulubieniec, pięknie rozświetla, nadaje wiosenny look i jest w miarę trwały

- róż Inglot nr 76(?)- to chyba ten numer, bo niestety wszystkie moje róże Inglota maja starte numerki. Ten dodatkowo nie jest zbyt reprezentatywny-przeżył wypadek i rozsypał się w drobny mak-ale mogę mu to wybaczyć, bo ma piękny, brzoskwiniowy kolor. Dzięki niemu twarz wygląda świeżo. Bardzo lubię go używać w duecie z rozświetlaczem Essence. Moim zdaniem róże Inglot to jedne z najlepszych!

-Catrice Gel eyeliner-idealnie czarny, idealnie trwały! Ma świetną żelowo-kremową konsystencję. Jedyny minus to jego zmywanie...

-pędzelek Essence Smokey Eye Brush- tani, mięciutki i zaskakująco dobrej jakości! Świetnie rozciera cienie. Jak najbardziej warty swojej niskiej ceny.

-cień MAC Brule- mój ulubiony cielak. Świetny jako bazowy cień oraz solo na całą powiekę plus gruba kreska czarnego eyelinera. W tym drugim wydaniu lubię go najbardziej! Pigmentacja i trwałość na 6.

-mini paletka cieni Lancome- zawiera piękne kolory-takie "moje". Uwielbiam każdy cień z tej paletki! Są idealne do stworzenia dziennego makijażu. A efekt perły jaki daje jasny beż i brąz na powiece jest niesamowity!


17 komentarzy:

  1. Również uwielbiam korektor z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzelek należy do moich ulubionych, używam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten cień Inglota fajnie wygląda:) lubię takie kolory;)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tego pędzelka i żałuję, że nie udało mi się go kupić. Co do różu Inglota to się zgadzam w 100% :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten cień z MAC :D
    chciałabym mieć jakiś cień z tej firmy ale boje sie zamawiac z allegro a dostepu do sklepu nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie na półce obok Lirene miałam Daxa i zastanawiałam się dość długo czy brać coś co z pewnością mnie 'opali'(czyli samoopalacz) czy ten balsam. Wybrałam balsam - bo ten będę mogła używać przez cały rok bez konsekwencji, że moja opalenizna moża być czasami 'za ciemna' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną paletkę z Lancome i też ją lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba wypróbuje ten rozświetlasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś żadnej rzecz z tych ulubieńców nie miałam ale korektor essence mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  10. napisz coś więcej o tej paletce :)) pędzelek ma moja siostra, maziałam się nim i muszę kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana :)
    http://polishmakeupbag.blogspot.com/2011/06/tag-top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.. mój eyeliner z elfa powoli się kończy.. czyli co, mam teraz kupić Catrice?:P Niech będzie:)

    A rozświetlacza z Essence nie lubię:( Jest strasznie widoczny. Nie wtapia się w makijaż i jak go nakładam to wyglądam bardzo źle:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię eye-liner z Catrice :D. Tyle tylo, że ten brązowy bo czarnego nie mam ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. też lubię ten korektor, pędzelek i eyeliner :D

    OdpowiedzUsuń
  15. róż z inglota jest naprawdę cudowny, sama go posiadam :) może skuszę się na ten rozświetlacz :) Zapraszam do mnie http://kosmetolandia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzelek uwielbiam! A rozświetlacz, właśnie w tej chwili został dodany do mojej dłuuuuuugiej listy zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dokładnie ten sam róż Inglota, i dokładnie tak samo mi sie rozpadł na kawałki, i także starł numer...ale uważam, że jest to jeden z najbardziej uniwersalnych kolorów róży jakie miałam. Niestety wiem,że światło w sklepie najczęściej przekłamuje (nie raz nie potrafiłam poznać odcienia kosmetyków, których używam na co dzień), wiec na zakup na pewno wybiorę się z tym podniszczonym juz pudełeczkiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...