sobota, 11 czerwca 2011

Vipera

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Vipera trio kosmetyków do przetestowania. 

Przyszedł czas na podsumowanie!

Jednym z kosmetyków jest lakier nr 39.
Jest to odcień zielony, trawiasty z malutkimi drobinkami złota. Opakowanie zawiera 10ml kosmetyku, jest szklane z plastikową zakrętką.
Malowanie paznokci tym lakiem nie sprawia problemów, wystarczą dwie warstwy aby otrzymać ładną powłokę bez prześwitów. Lakier bardzo szybko schnie. 
Jest całkiem trwały jak na moje paznokcie, bo w bardzo dobrym stanie wytrzymuje 4 dni noszenia go w warunkach domowo-polowych tj. np. mycie naczyń. 
Odcień jak już wspominałam to zieleń trawy ze złotymi drobinkami. 
Zieleń nie jest moim ulubionych kolorem lakierów do paznokci (jak wiecie kocham czerwienie, róże, ogólnie ciepłe barwy), ale jakościowo lakier bardzo przypadł mi do gustu. 
Niestety, ceny nie znam, ale chętnie rozejrzę się za innym odcieniem lakieru Vipera.
Drugi kosmetyk to Puder rozświetlający subtelny blask nr 602.
Opakowanie bardzo mi się podoba. Jest małe, eleganckie i ma spore lusterko. I zawiera gąbeczkę-dla mnie nieprzydatną, bo używam pędzla.
Puder ma przyjemny zapach, nie uczula.
Konsystencje ma nieco pylistą, dlatego trzeba troszkę uważać przy nakładaniu go na pędzel żeby nie przesadzić. Lubię pudry sypkie więc taka miękka konsystencja bardzo mi się podoba.

Puder ma sporo drobinek i na mojej twarzy jest to zbyt widoczne, ale już jako rozświetlacz spisuje się bardzo dobrze. Lubię musnąć nim nie tylko skórę na twarzy, ale także dekolt czy ramiona. 
Sądzę, że ten puder mógłby z powodzeniem służyć bladziochom za drobinkowy bronzer!

Trwałość pudru jest bardzo dobra. Utrzymuje się na mojej twarzy ok 6 godzin (cała twarz) i cały dzień ( jako rozświetlacz). I właśnie z jego funkcji jako delikatnego rozświetlacza nad kości policzkowe, dekolt czy ramiona jestem najbardziej zadowolona!
A na koniec zostawiłam perełkę!
A jest nią kredka do oczu Ikebana nr 258.

Nie jest wielką fanką kredek, uwielbiam eyelinery. Ale ta kredka sprawiła że chcę więcej kredek w takich radosnych kolorach!

Opakowanie kredki ogromnie mi się podoba. Jest wesołe i bardzo wiosenne. 
I z jego funkcjonalnością nie ma problemu-kredka dobrze się struga.
Odcień to jasna zieleń, nieco trawiasta. Bardzo modny wiosenno-letni kolor! 
Zakochałam się w tym odcieniu i używam go dosyć często.

Rysowanie kredką jest bardzo przyjemne. Jest mocno napigmentowana i dobrze sunie po powiece bez szarpania. Łatwo otrzymać równą, nasyconą kolorem kreskę.

Trwałość tej kredki jest świetna! Bez poprawek od rana do wieczora wytrzymała w bardzo dobrym stanie majowe upały. Przy tym nie blednąc.


Podsumowując: Nie zmieniam mojego dobrego zdania o firmie Vipera, które wyrobiłam sobie na podstawie cienia ich firmy nr 18 który opisywałam wcześniej. Co raz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nasze rodzime kosmetyki są naprawdę warte naszej uwagi. Najbardziej zadowolona jestem z kredki, która bardzo miło mnie zaskoczyła i zachęciła mnie do zakupu innych radosnych barw. Na drugim miejscu - puder i lakier. Puder- idealny upiększacz na lato, a lakier idealny na letnie szaleństwo na paznokciach.
Mam ochotę jeszcze na róż i inne cienie Vipera, m.in. sypkie, więc muszę w końcu wybrać się na ich wyspę;)


Dziękuję firmie Vipera za możliwość przetestowania kosmetyków!

13 komentarzy:

  1. Oo, kredka bardzo fajna rzeczywiście.
    Chyba mam taki kolor lakieru, muszę sprawdzić. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kredka ma śliczny kolor!:)) pięknie podkresla Twoja tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Otrzymałam do testów ten sam kolor lakieru ;P jednak podobnie jak ty wolę róże i czerwienie...
    Za to zielona kredka wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. do twarzy Ci w tej kredce :)
    a lakier ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna ta zieleń, pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kredka ma piękny kolor, a jeszcze lepiej, że piszesz o niej w samych superlatywach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta kredka ma piękny kolor - szukam od jakiegoś czasu fajnej zieleni i myślę że się na nią skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny lakier i kredka :-)

    a można wiedzieć, w jaki sposób zgłosiłaś się czy jak do testowania tych kosmetyków od firmy??

    http://moje-kulinarne-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...