wtorek, 19 lipca 2011

Egzotycznie

Powracam stęskniona po dość długiej wakacyjnej nieobecności. 
Teraz czeka mnie nadrabianie blogowych zaległości. 

Wrzucam szybki letni makijaż, który kojarzy mi się bardzo wakacyjnie.
Ot, taki prostak :P
Jest to raczej dzienniak, ale można go troszkę podkręcić i zrobić z niego look niezły na wieczorną, letnią imprezę.

Kosmetyki:
-baza KOBO
-cień MAC Brule
-cień Inglot 110 AMC Shine
-cień KOBO Pale Peach
-cień Inglot 439 Pearl
-cień Inglot 428 Pearl
-eyeliner WIbo + eyeliner Catrice
-tusz Maybelline Colossal

19 komentarzy:

  1. Fajne połączenie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo w końcu wrcilaś:)! Ładniutki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa, wreszcie! Gdzie byłaś jak Cię nie było?
    Brakowało mi Twojego oka ;) Świetny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny i delikatny w sam raz na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna kreska, ja ciągle jeszcze tak nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kreska. A jak oceniasz Kobo?

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy z powrotem :) śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny :) przeurocza kreseczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, on ma monitorze w pracy wygląda jeszcze lepiej niż w domu :))) Jest przepiękny! Lubimy takie ;)

    Dobrze, że wróciłaś. Teraz z kolei ja wyjeżdżam na miesiąc za granicę. Nadrobię jak wrócę, a Ty wrzucaj nam jak najczęściej takie makijaże :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż i ta kreska <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, jaki śliczny makijaż :) Może sama spróbuję taki wyczarować.. Chyba znowu muszę nawiedzić INGLOTA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny ten makijaż, wygląda jak płatki kwiatowe! Jest wyrazisty a jednocześnie świeży i delikatny, dla mnie rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje Kochane za przemiłe słowa!:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny makijaż :) Lubie takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...