sobota, 30 lipca 2011

Ulubieńcy lipca

Pierwszy wakacyjny miesiąc już prawie za nami, zatem najwyższy czas na ulubieńców lipca!

-podkład Maybelline Fit Me! lekki, idealny na lato. Nie tworzy smug, pięknie stapia się ze skóra,

-cienie Maybelline Eye Studio Mocha Mirage-świetna pigmentacja i trwałość,

-eyeliner Catrice 010 Black Jack with Jack Black- niezastąpiony i w deszczu i podczas upałów. Nic go nie rusza!

-błyszczyk Revlon Coral Reef- w kolorze pomarańczowo-koralowym, idealnie współgra z opalenizną,

-szminka Maybelline Color Senstaional The Shine Coral Lustre - tego lata kompletnie oszalałam na punkcie odcienia koralowego! Ta szminka była po prostu koniecznym zakupem-piękny kolor i świetna konsystencja. Efekt na ustach-bardzo letni,

-cień MAC Brule-do tego czarny eyeliner+koralowe usta = makijaż idealny na lato. Pigmentacja i trwałość na 6.

-bronzer Estee Lauder Bronze Goddess Soft Shimmer Bronzer-uwielbiam ten bronzer! Nadaje skórze piękny połysk, podkreśla opaleniznę i zapewnia letni look.


Moim pielęgnacyjnym nr. 1 minionego miesiąca był krem Neutrogena SPF 45. Błyskawicznie się wchłania, nie zostawia białych smug ani tłustego filmu. Po użyciu skóra jest matowa.
Część z kosmetyków nie została jeszcze przeze mnie zrecenzowana na blogu (ale myślę że wkrótce do tego dojdzie!), także jeżeli coś Was szczególnie interesuje dajcie znać!

22 komentarze:

  1. Ja mam ten eyeliner w kolorze brązowym i faktycznie jest bardzo trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. intersuje mnie ten podkład maybelline , ile za niego dałas i gdzie go kupiłas ;> :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety okazało się, ze ta szminka nie jest dostępna w Polsce :( znaczy ten odcień... No ale dzielnie szukam zamiennika :) ciekawi mnie ten podkład, ale chyba też go u nas nie ma (znaczy ja nie widziałam)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten podkład z Maybelline to można w Polsce w ogóle dostać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyłączam się do pytanie Zzielonej. :<
    Szminka rzeczywiście piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. DobraDusza: na brazowy tez sie czaje ;)

    maggie, Zzielona, Sonnaille: Niestety nie jest dostępny w Polsce, chyba że na allegro-kiedyś go tam widziałam:) Ale pewnie wkrótce pojawi się w naszych drogeriach.

    nastusia: Szkoda bo szminka fajna! Ale powinna mieć jakiś zamiennik w Polskiej palecie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieekawe rzeczy:))

    http://miedzy-moda-a-uroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły zestawik;) Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubie catrice :)
    Zostałaś oTagowana http://so-smooth-life.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz linerkiem Catrice, masz może porównanie z linerem Essence?

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, mam róż Maybelline Fit Me i u mnie on się zupełnie nie sprawdza... może byś go chciała?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny kolor blyszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sylwia3333, Art Anna: :)

    Ms. Nobody: Dziekuje!:*

    Idalia: Niestety osobiście nie mam ale słyszałam ze jest lepszy od Essence, mniej "suchy". Jestem z niego zadowolona. Szkoda ze ma tak mało kolorow:/

    simply_a_woman: Dziekuje Kochana!:* Ale też mam ten róz w przepięknym odcieniu Medium Coral i nie jestem zadowolona z niego. Chyba zrobię Giveaway z nim w roli glownej:/

    YoAnka: Na lato ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z twoich ulubiencow zaciekawil mnie blyszczyk Revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehhe, róże tej marce nie wyszły...

    OdpowiedzUsuń
  16. chcialam kupic ten podklad na ebayu ale zbyt duza gama kolorystyczna i w ciemno bym sie bala, ze nie trafie z kolorem ;) musze widziec na zywo i wtedy ewentualnie poczynie jakies kroki ku zakupowi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. błyszczyk ma bajeczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiam sie nad kupnem innego podkladu ale rowneiz maybyline :)

    OdpowiedzUsuń
  19. KiCi Kici a Ewwwka została u mnie otagowana :D
    http://bayje.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Same dobre kosmetyki :) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie zaczepia ubrań :) konfetti jest zatopione całkowicie w bezbarwnej bazie i tworzy gładką warstwę na paznokciach - bardzo fajny lakier :) uwielbiam go, a moja koleżanka jest w nim tak zakochana, że już mam zamówienie na wysłanie go do anglii ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ostrzegam tylko, że zmywa się koszmarnie ;) ale dla efektu warto się pomęczyć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...