sobota, 27 sierpnia 2011

Hean Colour Obsession 495

Czas na recenzję jednego z pary lakierów, przesłanych mi do testów przez firmę Hean.
Od razu jak tylko dostałam przesyłkę i zobaczyłam ten lakier, wiedziałam, że to właśnie on będzie testowany jako pierwszy. Sama się sobie dziwie, bo nie jestem fanką zimnych odcieni na paznokciach ten jednak urzekł mnie od razu!
Jest to odcień 495, czyli kolor Kermita żaby i białych winogorn. A konkretniej jest to jasna zieleń z delikatnymi drobinkami, które są widoczne tylko w buteleczce. Po pomalowaniu, nie dostrzegłam ich na paznokciach. Myślę, że nadają dodatkowego połysku bo paznokcie bardzo ładnie odbijają światło.
W celu uchwycenia drobinek na zdjęciu, położyłam lakier na boczku na dłuższy czas i zrobiłam zdjęcie niezamieszanej buteleczce:

Na opakowaniu mamy dodatkową informację, żeby przed pomalowaniem nim paznokci położyć lakier bazowy. 
Maluję się nim łatwo, bez smug. 
Jego trwałość jest dla mnie zadowalająca-bez zarzutu wytrzymują 4-5 dni. Po tym czasie zauważyłam ścieranie na końcach paznokci.
Lakier na paznokciach wygląda świetnie! Bardzo letnio. Od razu pobiegłam do drogerii sprawdzić inne kolory "fluo". 
Lakiery i inne produkty Hean można kupić m.in. na ich stronie internetowej. Można tam tez sprawdzić gdzie w naszym miescie jest ich szafa. 
Pomimo tego, że lakier jak i inne kosmetyki Hean (pokazane w poprzednim poście) dostałam, nie wpływa to w jakikolwiek sposób na moją ocenę. Traktuję je jak produkty kupione przeze mnie.

24 komentarze:

  1. mi sie ten kolorek bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolorek ;) Ale kompetencja tej firmy mnie rozwaliła. Zobaczyłam gdzie dostępne produkty w gorzowie i dziwnym trafem sie dowiedzialam, że gorzów jest w zachodniopomorskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny kolor!! Uwielbiam takie żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę sobie taki kolor kupić ;p Uwielbiam takie kolory na paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek... w sam raz na taką słoneczną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny kolor. :) od jakiegoś czasu poluje na zielony lakier i nie mogę ładnego dobrać. ten całkiem mi przypadł do gustu :)
    pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek. Podobny kupiłam niedawno z Sensique ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jasnej zieleni na paznokciach, ale ten kolor wygląda przekonująco :) Chyba kupię na wypróbowanie jak gdzieś dorwę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor na ostatni dni lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny! także dostałam go do testowania od Hean i jakoś nie specjalnie wzbudził moje zainteresowanie... a tu prosze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna pistacja! Muszę taką upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie sie prezentuje:-) Cos mi sie wydaje ze w takim tempie skusze sie na pelna palete kolorow bo jestem zachwycona tymi lakierami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolorek, taki limonkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pozytywny kolor, dodający energii,bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe dostałyśmy taką samą paczuszkę od Hean :D chyba duzo osób dostalo takie same, a szkoda ;p kolorek fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziś u mnie recenzja tego lakieru :) mi również się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  17. To takze kolor Shreka:D Ja mam podobny z Essence - Lime Up i Sensique - Drink with Lime, wiec ten mi do szczescia nie potrzebny, ale uwielbiam taki odcien na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  18. taki kolorek może być bardzo modny niedługo :)) w każdym razie mi bardzo się podoba na Twoich paznokciach :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie :) Nagrodą jest dowlny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek , jeszcze się z takim nie spotkałam ;d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...