poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Inglot 439 Pearl

Kwadratowych cieni z inglota mam mało...bo tylko dwa.
Jeden z nich to kameleon 428 Pearl , a drugi kupiony do pary, to fiolet 439 Pearl, którego mogłyście zauważyć w  makijażu egzotycznym.
Ale patrząc na nową kolekcję tęczowych cieni z Inglota, stwierdzam, że być może mój Inglotowy zbiorek może się powiększyć!
Nie jest to może kameleon tak jak 428, ale kolor tego cienia ciężko oddać na zdjęciach-wszystko jedno czy to zdjęcie samego wkładu, swatcha czy makijażu. Nasycenie koloru zależy od światła i jego kąta padania. Ale ogólnie jest to klasyczny fiolet z nieco perłowo-metalicznym połyskiem, a z pomarańczem tworzy świetny duet.
Co do jakości i trwałości nie ma co się rozpisywać-cienie Inglota uwielbiam i jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam!

25 komentarzy:

  1. Piękny makijaż i równiutka kreska! Wow! Odcienie też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kreska, zgadzam się z przedmówczynią! Mi czasem wychodzą ładne a tak to ciągle jakieś fale dunaju:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten kolor :) i ten makijaż :**
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne połączenie kolorów :)
    i rzeczywiście kreska cudowna :D można pozazdrościć :) mi zawsze gruba wychodzi :(

    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny śliczny cień z inglota wyszukałaś. muszę się do nich przejść (a byłam.. wczoraj :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam cienie z inglota. mam takiego fioła, że aż jestem posiadaczką 4 paletek i coś widzę, że następna będzie zawierała ten cień :D
    obserwuję i zachęcam do tego samego :)
    serdecznie pozdrawiam.
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa.... no dopiero przez Ciebie kupiłam tą przepiękną perełkę 428 i już muszę lecieć po kolejną... Ehh...

    NO dobra, to może przy okazji zerknę na jakiś rozświetlacz do wewnętrznego kącika - polecisz coś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny odcień! A kreska idealna, masz wprawioną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten cień. Marzyłam o fiolecie, więc chyba będę musiała się wybrać do Inglota.
    Faktycznie pięknie wygląda z pomarańczem... A ta twoja kreska..... Ideał!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda ten makijaż. Nigdy nie myślałam o tym, żeby fiolet połączyć z pomarańczem. Super, naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. @Zzielona: Dziękuję bardzo!:*

    @Paulina: Dziekuje!:) Trzeba duuuzo ćwiczyc;)

    @paulu6c: Dziekuję!:)

    @Kamuś xoxo: Dziekuje!:*

    @simply_a_woman: Dziękuję:* Inglot=prawie jak maczek;)

    @anu: Hehe:D Ja tez wybieram sie do Inglota wkrotce wiec moze wygrzebie cos nowego;)

    @MadameBijou: Ja mam na razie 2: jedna Pro 10 drugą Pro 2.I tez uwielbiam cienie z inglota!:)

    @Osa: Hehe:D Do rozswietlania uzywam 2 inglotów: jedne to 393 Pearl-rozswietla na chłodno i 110 AMC Shine rozswietla na ciepło/złoto;) zerknij tu http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2011/06/paleta-inglot-pro-10.html Buziaki!:*

    @Idalia: Dziekuje bardzo!:* Ręka czasami mi zazdrzy:P

    @zoila: Dziękuję ogromnie!:*

    @Sonnaille: Dziekuję bardzo!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze świetna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie:) Ja też ostatnio kupiłam 439:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny kolor, uwielbiam fiolety :D
    Jesteś mistrzynia kresek, niesamowicie mi się podoba Twoja kreska:)

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. @Natalia: Bardzo mi miło, dziękuję!:*

    @Brunette's Heart: Dziękuje!:* No proszę! Jest świetny!:)

    @kleopatra: Dziekuję Kochana!:*

    @fresz: Dziękuję bardzo!:*

    @Eve: Ogromnie mi miło, bardzo dziękuję za miłe słowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny makijazyk:)
    mam kilka cieni z Inglota, ale nie znam nazw bo mam je z wymiany i nie posiadają naklejek z numerkami:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie takei zestawienie kolorow zreszta uwielbima rowniez fiolety. Wiec jak najbarzije jesem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny odcień, ale co to za nowa kolekcja cieni? Czy jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży Inglota?

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż cudownie wygląda! Wszystko super. Cień jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Otagowałam Cię :)

    http://kolorowykot.blogspot.com/2011/08/tag-10-kosmetycznych-pytan-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham perly inglota, sa boskie! mam praktycznie samepoerly, prawie nie mam matow XD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...