czwartek, 4 sierpnia 2011

Maybelline Fit Me! Foundation

Bardzo nie lubię kiedy ciężki podkład spływa z twarzy podczas upałów.

Co prawda ostatni miesiąc do upalnych niestety nie należał-przeze to ciągle wydaje mi się że lato jest jeszcze przed nami, a mamy juz przecież sierpień!-ale trafiło się kilka naprawdę ciepłych dni.

Szukałam podkładu lekkiego i delikatnego,bo to co miałam w kosmetyczce nie nadawało się na lato.
Wybór padł na Maybelline Fit Me! w odcieniu 225 Medium Buff.

Wybrałam go z kilku powodów: po pierwsze ma świetna paletę odcieni i sadzę że każdy znalazłby coś dla siebie, jest lekki, nietłusty, idealnie stapia się ze skórą, co widać już podczas pierwszego testu na dłoni. A jednym z najważniejszych powodów jest to, że spotkałam się z bardzo przychylnymi  recenzjami tego podkładu.
Opakowanie jest bardzo ładne, eleganckie. Wygląda jak wysokopółkowy produkt. Jest to szklana buteleczka z plastikowa zakrętką. Niestety, nie ma pompki! Jest to największa wada tego podkładu. 
Nie rozumiem jak można pominąć tak ważny szczegół opakowania!

Wybrałam odcień 225 Medium Buff.
Główne obietnice producenta to: idealne dopasowywanie się do koloru skóry, świetne rozprowadzanie, umozliwenie oddychania skórze. Wszystkie te 3 obietnice są spełnione.

Jeżeli chodzi o dopasowanie do koloru cery, to tak jak pisałam paleta odcieni jest bardzo szeroka, łatwo wybrać coś dla siebie. Podkład rozprowadza się świetnie, nie powstają smugi, ma lekka konsystencję. 
Skóra oddycha, w ogóle nie czuję go na twarzy! Mam sucha i wrażliwą skórę i często pod koniec dnia miałam podrażniona lub ściągniętą twarz od noszenia podkładu; jednak w przypadku Fit Me! jest inaczej. 

Podkład nie ma mocnego krycia. Ot, podkład w sam raz na lato kiedy nasza skóra wymaga delikatnej korekty.

Trwałość podkładu oceniam bardzo dobrze. Nie jest bardzo trwały, ale na pewno utrzymuje się dłużej od jego siostry Maybelline Pure Mineral. I moim zdaniem Fit Me! jest lepszy i bardziej delikatne niż właśnie wersja mineralna.
Podsumowując: Podkład Maybelline Fit Me! Jest moim ideałem na lato. Jest lekki, niewyczuwalny na twarzy, pięknie stapia się ze skórą. Ma SPF 18, nie podrażnia. Twarz wygląda świeżo, ładnie utrzymują się na nim róże i bronzery. Niestety, ma dwie duże wady: brak pompki i jego dostępność (jak na razie tylko na allegro i ebay). Mam ogromna nadzieje, że seria Fit Me! wkrótce trafi do nas. Trzymam za to bardzo mocno kciuki.

13 komentarzy:

  1. rakowska: Na allegro widziałam po 20zł, na ebay ok 8$:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy można ten podkład dostać stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. vexgirl: U nas w Polsce jak na razie tylko allegro i ebay. Stacjonarnie za granica:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysyłałam Ci telepatycznie wiadomośc żebyś mi go przywiozła, ale widocznie trójkąt bermudzki maczał w tym palce i przerwał połączenie :D
    Prezentuje się ciekawie. Jestem ciekawa, dlaczego tak dobry produkt maybelline nie wprowadzi do szaf innych krajach. Będę czekac, może zawita i u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypada dobrze, ja uwielbiam mój z Revlona i na lato i na zimę się nadaje, testowałam go w Egipcie ;> I tez nie ma pompki... ;/
    Jakbyś miała chęci zapraszam do mnie, dopiero się rozkręcam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się bardzo ciekawie i faktycznie wygląda na taki z wyższej półki cenowej - czyżby Maybelline zmieniało swoją strategię i szatę graficzną? ;) Tylko niech dołączą tę cholerną pompkę,jak można to ominąć?! ;/ Szkoda,że nie jest u nas dostępny,bo zapewne już bym poleciała..Moja skóra potrzebuje akurat silnego krycia,ale od czego są korektory? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh brak pompki to zmora, mój Revlon też jej nie ma i trzeba bawić się z wylewaniem na dłoń...
    Szkoda, że Maybelline nie wrzuci tego podkładu do polskich szaf, byłby świetną alternatywą dla ciężkich, lepiących się mazideł, na lato ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja juz bym nei umiala sie obsluzyc czyms gdzie nei ma pompki przynajmniej tak mi sie wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam podkład marki ASTOR HD ;D
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusisz:) On jest dostępny w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  11. hej ja kupilam wczoraj ten podklad w niemczech i ma pompke :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...