sobota, 6 sierpnia 2011

Revlon Super Lustrous Lipgloss Coral Reef

Jak wiecie z poprzednich postów, tego lata straciłam głowę dla dwóch kolorów w makijażu-chabrowego i koralowego. Dlatego, dziś troszke o moim lipcowym, błyszczykowym ulubieńcu-Revlon w odcieniu Coral Reef.
Opakowanie bardzo mi się podoba.
Jest plastikowe, ale z serii tych cięższych.  Bardzo ładnie wykonane, z czarną nakrętką i ze złota wstawką.
Ma tradycyjny aplikator w formie gąbeczki. Bardzo dobrze maluje się nim usta.

Błyszczyk ma dosyć gęsta konsystencję, pokrywa usta ładnym półprzezroczystym kolorem. Ma bardzo dobra pigmentacje. Efekt bardzo mi się podoba, bo przez trochę cięższą konsystencję w ciepłe dni błyszczyk nie spływa i długo utrzymuje się na ustach. Nie ma smaku i jest prawie bezzapachowy-można wyczuć delikatną wanilie. Świetnie pielęgnuje usta.

Jak tylko zobaczyłam ten kolor wiedziałam, że muszę go mieć! 
Przede wszystkim dlatego, że takiego koloru szukałam bardzo długo; jest nieco oryginalny. 
Co prawda nazywa się Coral Reef, ale jest bardziej pomarańczowy niz czerwony. Jest niemal identyczny z lakierem do paznokci z LE Essence Ballerina Backstage 03 On Your Gracile Tiptoe.
Pięknie podkreśla opaleniznę!
Podsumowując: Kolor wymarzony na lato! Bardzo go lubię i jest to chyba jeden z serii najlepszych błyszczyków jaki miałam. Cena to ok. 42 zł.

15 komentarzy:

  1. pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda rewelacyjnie :) dla mnie hitem tego lata są koralowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale usta masz namiętne<3 błyszczyk ślicznie je podkreśla

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kolor! ale jednak na ustach już mi się średnio podoba... taki standardowy się wydaje :( no chyba, że to wada monitora i po prostu nieco inaczej wygląda ten kolor u mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! ja już mam zamówioną koralowa szminkę z Revlonu, czekam na nią z niecierpliwoscią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie wygląda na ustach:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. też go mam! na lato zdecydowanie mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, chociaż na dłoni wygląda dużo intensywniej niż na ustach.
    Zapraszam do mojego konkursu. Do wygrania m.in. paletka 5 FS Inglota
    http://anna-fanfreluches.blogspot.com/2011/08/letni-konkurs-w-oczekiwaniu-na-kolejna.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor :) a na takich ładnych ustach jak Twoje to każdy kolor wygląda dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. oh, cudny kolor błyszczyka, czegoś podobnego bezskutecnzie szukam:p

    http://chatka-morella.blogspot.com/2011/08/makaroniki.html

    OdpowiedzUsuń
  12. simply_a_woman: Dziękuję Kochana :*

    emoenikaa: Dziekuję! Koralowe lakiery tez uwielbiam!:)

    Ewalucja: Dziekuję bardzo!:*

    grzee: Niestety ciezko bylo o dobre switalo bo pogoda byla kiepska i zdjecie ust nie oddaje intesywnosci koloru tego blyszczyka. Na ustach jest duuuzo bardziej intensywny niż na zdjeciu:)

    Sheva: Dziekuję bardzo!:*

    nastusia: Koralowe szminki tez uwielbiam!:)

    kobiecewariacje: Dziekuję bardzo!:)

    krzykla: Na ustach kolor jest bardziej intensywny! Światło było kiepskie-deszcz za oknem;)

    a.: Dziekuję Kochana!:*

    Morellowa: Polecam ten! Zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na jakiś błyszczyk z Revlonu :).
    PS Możesz podać dokładny tytuł i autora tej książki o muffinach? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Super! Dziękuję Ci bardzo!!! :) Na pewno poszukam tej książki! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...