czwartek, 18 sierpnia 2011

Rihanna If It's Lovin' That You Want-Make Up

Pamiętacie jeden z pierwszych hitów Rihanny If It's Lovin' That You Want?


Zawsze kojarzy mi się z wakacjami, plażą i morzem...
Jednak pomijając przyjemne skojarzenia w teledysku Rihanna ma dwa piękne makijaże w złoto-brązowej tonacji, ale w jednym z nich dodana jest miętowa kreska na dolnej powiece. Buduje to piękny, wakacyjny look-z miejsca zakochałam się w tym makijażu (jak chyba w każdym Rihanny) i spróbowałam go odtworzyć.

Kosmetyki:
-baza KOBO
-cień Inglot 110 AMC Shine
-cień Sephora Hawaiian Beach
-cień Inglot Vertigo 67
-cień Chill
-eyeliner Catrice
-żelowa kredka Avon Supershock
-tusz Maybelline Colossal




31 komentarzy:

  1. Ewa, jak u Cibie kolorowo dziś :). Miedziana góra i miętowy dół- świetne połączenie, pięknie wygląda przy twoim kolorze oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię takie barwne akcenty!:) super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie się kojarzy z plażą i morzem. Świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny makijaż :) bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @antiii: Dziekuje!:*

    @zoila: Hehe:) Ostatnio "bierze" mnie na kolory:D Dziekuje bardzo!

    @guinessi: Ja tez i to ostatnio bardzo!:) Dziekuje!:*

    @Angiotensyna: Ciesze się że masz podobne skojarzenia:D Dziekuje bardzo!:*

    @angees: Miło mi!:D dziekuje bardzo:*

    @pannajoanna: Dziękuję bardzo!:* Myślałam że to połączenie nie "zagra" ze soba, a jednak nie jest tak źle;)

    @KOSMETASIA: Dziekuje! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie kolorów, jestem zachwycona wykonaniem :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piekny makijaż! Niestety ale będę zmuszona odgapić kiedyś:D!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem dobrze Ci wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześwietny! Kolor na dolnej powiece jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny makijaz :) Lubie takie dodawanie kolorkow

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,

    Przychodzę do Ciebie z forum. Co prawda, chciałam tam skomentować Twoją pracę, ale wydaje mi się, że tutaj będzie bardziej oficjalnie. ;)

    Bardzo mi się podoba. Kolor na dolnej powiece dodaje do makijażu dużo uroku. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I teraz tej Rihanny słucham cały czas ... XDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko !! Ja również uwielbiam makijaże Rihanny,są świetne :) A Tobie te kolorki pasują wyśmienicie! I już wiem jak jutro będzie wyglądał mój makijaż oczu..;DD Ciekawa jestem,jak będzie wyglądał na moich niebieskich? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. faktycznie, ta mięta na dolnej powiece wygląda świetnie! sprawia, że spojrzenie jest takie.. świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosty i ładny make up. :)
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miętowa kreska na dole:) lubię to!:P
    http://bizuterii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ta kreska dolna fajnie wydobywa kolor oka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki Tobie przypomniałam sobie ten kawałek. Rzeczywiście, na myśl od razu przychodzi plaża, morze, wakacje. Makijaż świetny, myślę, że jest idealny na lato dla wielu dziewczyn.

    Pozdrawiam ;)

    nutemcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. hej, jak juz skomentowalam na wizazu.pl - niby delikatnie, ale z nutka szalenstwa :)
    Dodaje do obserwowanych, bo jestem ciekawa Twoich poczynan ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś otagowana

    http://redhead-blabber.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-majorki.html

    OdpowiedzUsuń
  22. @Natalia: Dziękuję bardzo!:*

    @kleopatre: Dziękuję Kochana!:* Czekam na Twoja wersję;)

    @Zzielona: Dziękuję bardzo!:*

    @opos-w-wannie: Dziekuję! :* Zakochałam siew tym kolorze:>

    @paulus6c: Dziękuję!:*

    @Mika.Lifestyle: Dziekuję:* Ja wlasnie ostatnio tez:)

    @Lemi: Dziekuję bardzo!:*

    @ArtAnna: Dziękuję bardzo!:*

    @Aguteńka: Dziekuje ogromnie!:*

    @Mścisława: Hehe!:D ciesze sie!:*

    @_Alessandra: Dziekuję bardzo!:* Mysle ze do niebieskich tez mięta pasuje świetnie! Może pochwalisz się makijażem u siebie?:)

    @grzee Dziekuję bardzo!:*

    @simply_a_woman: Dziekuję bardzo!:*

    @Motylica: Dziekuję serdecznie!:*

    @nutellaestrela, Magda, rockisnext,: Dziekuję!:*

    @Nutemcia: Hehe ciesze sie!:D Dziekuję:*

    @Chwila: Dziekuje Kochana:*

    @artlook4u: Dziekuję bardzo!:*

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie mogę się do końca odważyc z cieniem na dolnej powiece

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...