czwartek, 25 sierpnia 2011

TAG: 10 pytań kosmetycznych

 
Czas na TAG! 
Zostałam otagowana przez: Lemi i Kolorowego Kota-bardzo dziękuję!
Jeżeli ktoś jeszcze mnie otagował, a ja go nie wymieniłam to bardzo przepraszam, ale ostatnio blogger szaleje i nie wyswietla mi czasami wszystkich komenatrzy.
 
Zasady
1 Umieść obrazek " 10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz kto cię otagował
4. Otaguj 12 blogów - zmodyfikowałam tą ilość do 6
5. Poinformuj o otagowaniu 
 
1. Używasz kolorowych cieni do powiek czy neutralnych?
Raczej neutralnych, ale ostatnio coraz bardziej przekonuję się do kolorowych. 
2. Co wolisz - pomadkę czy błyszczyk?
Zdecydowanie pomadkę! Lub duet pomadka plus błyszczyk. 
3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Nie, cena nie zawsze jest wyznacznikiem jakości. Chociażby nasze rodzime firmy mają świetne kosmetyki w niezłych cenach np. Inglot.
4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Tak! Uwielbiam róże, potrafią nadać odpowiedniego charakteru makijażowi. Są kropką nad "i".
5. Jaki jeden produkt kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Hmm...Wzięłabym krem z filtrem, ale jeżeli mam wybrać kosmetyk kolorowy to byłby to tusz do rzęs. Maskara potrafi "zrobić" cały makijaż. 
6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Mam wrażliwą, suchą skórę i te problemy zawsze nasilają się zimą. 
7. Używasz filtrów?
Raz tak, raz nie. Latem raczej zawsze. Musze zmusić się do codziennego używania kremu z filtrem, ostatnio słyszałam, że gdyby nie działalność słońca pierwsze zmarszczki pojawiałyby się ok. 50 roku życia. Mocny fakt.
8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że należy wydać więcej pieniędzy?
Podkład, ale z doświadczenia wiem, że nie zawsze te drogie są lepsze.
9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz.
Tak, używam. Dzięki nim moja sucha skóra może być w dobrej kondycji, czasami krem nie wystarcza.
10. Jakiej gwiazdy makijaże Ci się podobają najbardziej?
Penelope Cruz, Rihanna, Kim Kardashian, Eva Mendes i mnóstwo bloggerek urodowych!
TAGuję:
Alę
Zzieloną
Natalię


Kilka dni temu dostałam przesyłkę od firmy Hean z kosmetykami do testów, więc wkrótce na blogu możecie spodziewać się recenzji kosmetyków tej firmy. 
Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne!

13 komentarzy:

  1. Czekam na recenzje :) Ciekawa jestem najbardziej błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielokawy lakier do paznokci ... :D - czekam czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wybrałabym mascarę - mogę nie nałożyć podkładu, czy pudru. Ale mascara być musi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dziękuję za zaproszenie, ja już odpowiedziałam na ten TAG :)).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) z jakich cieni wykonany?
    Ptanie nr 3 - cień na pierwszym planie to? 407 z Inglota?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, widzę mój róż z essence. :D :) Również wolę makijaże w neutralnych kolorkach. :)
    Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa recenzji cieni do powiek Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez jestem tego zdania ze pomadka z błyszczykiem to dopiero daje fajny efekt. niedawno to odkrylam! a gdzie te cienie mozna kupic? i skad ta firma ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w planach jakoś opatentować pomysł jak sie pozbyć tego 'pędzla' z tego podkładu XDDD.

    OdpowiedzUsuń
  10. @DobraDusza: Wkrótce wszystko będzie się pojawiac po kolei, na razie wszystko ostro testuję!:)

    @Mścisława: Powiem Ci że kolor jest niesamowity:>

    @Nyx: Właśnie tak-cieżko obejsc sie bez dobrego tuszu;)

    @Sosmooth: :) :*

    @Natalia: :) :*

    @Lemi: Ten cień to akurat KOBO Golden Rose;) A makijaz i liste kosmetyków znajdziesz tu, zapraszam: http://ewwwa-makeup.blogspot.com/2011/05/zotko.html

    @Sonnaile: Bardzo lubie ten róż:) Dziekuje!:)

    @SenseSensibility87: Wkrótce pojawi sie recenzja!:)

    @axxxasworld: Pomadka+blyszczyk daje swietny efekt:) Hean to firma z Krakowa, na ich stronie mozna zamowic te kosmetyki i sprawdzic gdzie nalezy szukac ich sklepow;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O widać, że mój Tag się rozprzestrzenił.W sumie to podobnie na te pytania odpowiedziałam;)
    Jeśli się nie pogniewasz to pozwolę sobie ciebie zaprosić do mojego rozdania do wygrania MAC FIX +.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. wielkie dzięki za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...