piątek, 23 września 2011

Catrice C'mon Chameleon! w makijażu dziennym

Cień Catrice C'mon Chameleon! stał się moim jesiennym ulubieńcem! 
Dlatego, chciałam pokazać jak spisuje się w akcji, w wersjach na dzień.

Niestety, światło ostatnio nie dopisywało i robiłam co mogłam, żeby uchwycić kolor tego cienia na zdjęciach. 
Poza tym wiem, że cienie-kameleony nie lubią się fotografować;)
Moge jedynie zapewnić, że na żywo kolor jest bardziej nasycony i intensywny.

I co do samego malowania tym cieniem-trzeba nieco uważac podczas nakładania go na powiekę, im mocniej i intensywniej go rozcieramy tym bardziej traci on swoje zielone tony. Najlepsze jest wklepywanie w powiekę lub delikatne blendowanie.

Pierwsza wersja:
baza KOBO
w kąciku cień Inglot 393 Pearl
C'mon Chameleon! solo na powiece
eyeliner Catrice
tusz CoverGirl Lash Blast
Druga wersja:
baza KOBO
cień Inglot 393 Pearl
cień MAC Brule
Catrice C'mon Chameleon! w załamaniu
eyeliner Catrice
tusz CoverGirl Lash Blast
 
Wkrótce postaram się wrzucić makijaż wykonany sławną już paletką Sleek Au Naturel. 
Zakochałam sie w kolorach z tej paletki!

28 komentarzy:

  1. ładne makijaże, takie delikatne i odpowiednie na każdą okazję. dość uniwersalne! Piękna kreska :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcialam go kupic ale nie bylo:( Wyglada bosko u Ciebie:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten cień jest, jak nie wiem co ;) muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mój ulubieniec na ten sezon :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie w sumie całkiem dobrze udało się odwzorować kolor tego cienia ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne makijaże, piękny cień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie. Ladny cien ;) i zgrabna kreseczka wyszla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten cień jest cudowny! Mimo, że mam 4 palety Sleeka to chyba i tak go dokupię.
    ps. piękne kreski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie makijaże ;) Wygląda u Ciebie dość jasno? Naprawdę taki wychodzi? Wydał mi się w sklepie jakiś ciemny i w sumie nie wzięłam dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  10. @ThathsISMe, Electric_Girl: Dziekuję!:*

    @kleopatre: Dziekuje Kochana:* Kup koniecznie jak go złapiesz;)

    @sia: O tak zakup obowiazkowy;)

    @Agnieszka-sparrow:No prosze;)

    @Zzielona: Starałam sie jak mogłam:P Dziekuje!:*

    @simply_a_woman, Kastuumi: Dziekuję!:*

    @Idalia: Naprawdę warto go mieć, jest niezwykły;) Dziekuję Kochana:*

    @Independent Woman: Tak też sądziłam że nie będę osamotniona w sympatii do tego cienia hehe;)

    @Rose Selavy: Na żywo tak jak wspomniałam w poście jest ciemniejszy i nasycony;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż . Boski cień .. .:)
    Zapraszam do mnie nowa notka . Miło mi będzie jak wpadniesz . :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny jest ten cień. Również stał się moim jesiennym ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow cudowna kre4ska i świetny cień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny kameleon! czaję się na niego, ale jakoś nie mogę go nigdzie dorwać :(

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak, kolory tej paletki są cudowne. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do siebie na rozdanie
    http://aagniieszka.blogspot.com/2011/09/rozdanie.html#comments ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wygląda na powiece i i tak dobrze go złapałaś na oku :) mi poszłoby o wiele gorzej

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewa mistrzowski makijaż :) Niby taki prosty, ale ma to coś w sobie! Bardzo mi się podoba kreska!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne, zalotne spojrzenie. Kreska dodaje najwięcej uroku, jest świetna!:D Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mam już parę paletek Sleek'a i czaję się powoli na tę ! Piękny makijaż i perfekcyjna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No proszę - jednak kopia Cluba. Piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html

    Zapraszam na rozdanie do siebie..:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłam się na Oh so special, ale przeszkadzała mi ilość różowych odcieni, zastanawiałam się dlaczego nie dali więcej beży. A potem wyszła Au Naturel i pożałowałam zakupu... Ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też pokochałam Au Naturel! Używam jej codziennie od kiedy tylko ją dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne makijaże! bardzo dokładne:)zainteresował mnie cień Catrice-do niedawna nie słyszałam o tej firmie nic,gdzie można je nabyć?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...