piątek, 9 września 2011

Hean Colour Celebration Sparkle Night

Na temat wypiekanych cieni Hean pisałam przy okazji recenzji jednego z nich przesłanych mi do testów. Był nim odcień Turquoise, piękna turkusową zieleń. 
Więc jeżeli chodzi o dokładną ocenę jakości zapraszam do posta na temat turkusowego wypiekańca..

Teraz zajmiemy się prezentacją drugiego koloru z pary nadesłanych cieni czyli Sparkle Night
Podobnie jak w poście na temat jego zielonego brata, nie mam większych zastrzeżeń do tego cienia.

Pigmentacja jest bardzo dobra, trwałość również-wytrzymują cały dzien na bazie bez poprawek. 
Jedyne do czego mam zastrzeżenia to to, że trzeba uważac przy aplikacji; trochę cienia może osypywac się na policzki. I małym minusem jest problematyczne otwieranie. Uwaga za paznokcie!

Kolor Sparkle Night to duochrome. Piękny! Jest to odcień łączący grafit i błękit. Na powiece wygląda świetnie, w zależności od światła prezentuje się inaczej.
Bardzo lubię używać go jako eyelinera.

Swoją drogą, czy ten kolor czegoś Wam nie przypomina?
Podsumowując: Podobnie jak w przypadku Turquoise- z czystym sumieniem polecam te cienie! Jestem bardzo zadowolona, że nasze rodzime marki produkują kosmetyki tak dobrej jakości! Cienie jak najbardziej warte swojej ceny-10,99zł
Widząc paletę barw jaka pojawiła się w sklepie internetowym Hean, ostrzę sobie pazurki m.in na nr. 283, 286.
Zdjęcia cieni pochodzą z bloga Hean www.heankosmetyki.blogspot.com

Czy któryś z kolorów wpadł Wam w oko?
Ja szczerze mówiąc chciałabym wszystkie!

Makijaż z cieniem Sparkle Night. Delikatny, dzienny efekt zamierzony, mocniejsze wersje pewnie sie pojawią niedługo!

22 komentarze:

  1. Piękny makijaż :).
    Mnie spodobał się 288 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @zolia: Dziekuję bardzo!:* O tak, 288 tez jest piekny:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią przygarnęłabym wszystkie z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety mi ten cień niespecjalnie przypadł do gustu i trochę się nim zawiodłam... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż ładny, ale wolę wersję bez czarnej kredki na linii wodnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te cienie są mega rewelacyjnę i też chcę wszystkie odcienie ;P.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor. w ogóle te cienie hean są bardzo udane pod względem dostępnych kolorów - to trzeba im przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten cień:)
    Mogłabys mi poradzic jak zamiescic ta ramke z facebooka lubie to na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  9. @angees, YoAnka: Oj tak, wszystkie są piekne!

    @grzee: U mnie oba kolory sie sprawdzily, teraz mysle nad zakupem zeby tym ktore mam nie bylo smutno:P

    @Motylica: Ja tez, ale wrzuciłam taki i tak;) Dziekuje!:)

    @Zzielona: Hehe to tak jak ja Kochana:D

    @a. W ogole ogladajac ich kosmetyki w szafie stwierdziłam że się postarali!

    @kleoptre: Też miałam z tym problem:) Gdy stworzysz juz swoją stronkę na fb, wybierasz z "zacznij">Promuj tę stronę w swojej witrynie(dodaj pole lubie to)>Tam dopasowujesz ramkę tak jak chcesz>potem klikasz "Get Code">i teraz WAŻNE wybierasz iframe z rozwijanej listy w okienku które Ci wyskoczyło>kopiujesz kod. Logujesz się na bloggerze,wchodzisz w projekt>dodaj gadżet>html/java>wklejasz kod>zapisujesz i już:) Mam nadzieje ze pomogłam;)

    @simply_a_woman: O, nie widziałam takiego u nich w szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory wyglądają bardzo ładnie, ale makijaż wolę bez czarnej kreski na linii wodnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na 100% kupię ostatni rządek :D Właśnie dziś przyszła do mnie paletka Hean - czwórka brązów - i powaliła mnie na kolana. Co za pigmentacja! Po prostu miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo, chcialoby się miec cala palete tych kolorkow :)
    Piękna kreska i jeszcze raz powtorzę piękna usta! (ktore widac na poprzednim poście)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 285 i 283 muszą być moje! Szukam takich kolorów od dawna *,*
    A i ten granacik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Agunteńka: Ja też, ale skoro juz machnęłam kredka to stwierdziłam ze wrzuce zdjecie;)

    @Kolorowy Kot: Czaje sie na czworke cieni, brazow z pomaranczem;)

    @fiska: Dziekuje ogromnie!:D Buziaki:8

    @Ev: O tak, wyglądają pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobaja mi sie wypiekane cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kreska jak zawsze pełen perfekt :)

    283 wygląda cudownie :>>

    OdpowiedzUsuń
  17. I zamówiłam... PRZEZ CIEBIE :D :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam do czynienia z cieniami Hean ale Twój makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny makijaż, kreska idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie 288 uwielbiam takie kolory

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...