piątek, 2 września 2011

Hean Colour Celebration Turquoise

Jednym z dwóch przysłanych przez firmę Hean wypiekanych cieni jest Colour Celebration w odcieniu Turquoise. Testowałam go intensywnie na przemian z drugim kolorem-Sparkle night. 
Byłam bardzo ciekawa tych produktów, bo ostatnio bardzo polubiłam wypiekane kosmetyki. Nie ukrywam, że miałam spore oczekiwania.
Cień znajduje się w estetycznym plastikowym opakowaniu. Wieczko jest całkowicie przezroczyste. 
Całość podoba mi się, cień w tej oprawie wygląda atrakcyjnie. Niestety, opakowanie dosyć ciężko się otwiera!
Cień-jak można przypuszczać po nazwie-to piękny intensywny turkus, idealny na lato. Jest połyskujący, ma bardzo delikatne drobinki.
Ma świetną pigmentację, przez co jest bardzo wydajny-wystarczy jedno muśniecie pędzelka i już możemy uzyskać ładną smugę koloru na powiece. Łatwo się go rozciera, jednakże podczas nakładania może osypywać się lekko na policzki.
Jest moim zdaniem idealny jeżeli chcemy go użyć jako eyelinera. Ma intensywny kolor i łatwo nakłada się go przy linii rzęs. Tak tez używałam go najczęściej.
Co do trwałości nie mam zastrzeżeń, na bazie KOBO spokojnie wytrzymuje bez poprawek cały dzień.
Podsumowując: Cień bardzo dobrej jakości! Mocno napigmentowany, łatwy w stosowaniu. Jedyne minusy jakich się dopatrzyłam to lekkie osypywanie się podczas cieniowania i kiepskie otwieranie opakowania. Niestety, nie wiem ile kosztuje, nie znalazłam go na stronie producenta, ale zakładam patrząc na inne kosmetyki, że w granicach 10zł. Jestem bardzo ciekawa innych kolorów z tej serii. Bardzo chętnie bym je wypróbowała, być może wkrótce się pojawią w drogeriach lub na stronie.

A tu jeden z makijaży z wykorzystaniem recenzowanego cienia:

21 komentarzy:

  1. śliczny ten cień, lubie to :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek bardzo ładny. I to zdjęcie na słoneczniku jest świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. Ładnie wygląda u ciebie na oku :). Ślinię się do twojej kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor,miałam styczność z cieniami Hean i są wporzadku:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny! [fajny pomysł na zdjęcie kwiatkowe :D]

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda na oku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor, mam podobny z jakiejś firmy no-name ;) Muszę przetestować trochę wypiekanych kosmetyków, czuję, że możemy się polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie delikatny porównując go w opakowaniu, na ręce i na powiece.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przypadł mi do gustu, bo także go testuję:)! gorzej z drugim - Sparkle Night... totalnie się na nim zawiodłam niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym walnęła na cała powieke, w załamanie ciemny brąz :D To jest połączenie kolorystyczne, którego pragnę tej jesieni. Cień ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. ah ta świetna kreseczka :) Ładny ten make-up z cieniem Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki ładny ten odcień:). I makijaz zresztą też piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor i na ręce wyglada rzeczywiscie na napigmentowany, ale na oku kolor jakby zniknal. Albo cos źle przeczytałam, czy taki delikatny efekt chciałas uzyskac?

    OdpowiedzUsuń
  16. @vixen, simply_a_woman, Independent Woman, AsKier, Sonnaille, zoila, BAsia8212, Karola, fresz, paulus6c, kobiecewariacje, Kasia, Renata, angees, kleopatre: Dziękuję bardzo!:*

    @ Ev: Spróbuj koniecznie ja lubie sie z nimi co raz bardziej ;)

    @Silloe: W sumie o to mi chodzilo-chcialam zamlować delikatny dzienniak:P

    @grze: Rzeczywiscie granat rożni się nieco konsystencja:/

    @Sosmooth: Taki makijaż wrzuciłam jakis czas temu, dlatego postawiłam na świeży dzienniak;) Ale moze coś takiego zmaluję:>

    @fiska: Tak, chcialam uzyskać delikatny efekt:) Nic nie szkodzi na przeszkodzie w uzyskaniu mocnego efektu tymi cieniami:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...