niedziela, 4 września 2011

Hean Colour Obsession 453

Przyszła pora na drugi z pary lakierów do paznokci przysłanych przez firme Hean do testów. 

Jest to Hean Colour Obsession w kolorze nr 453 - piękna malinowa czerwień, czyli coś co lubię najbardziej!
O jakości tych lakierów pisałam przy okazji recenzowania kermitowego lakieru, dodam tylko, że ten lakier w ogóle nie odpryskuje. Nosiłam go 6 dni i nie odprysnął na żadnym pazurku! Jedynie końce paznokci się ścierają. 
Kolor jest piękny i nasycony, właściwie to wystarczy jedna starannie nałożona warstwa. Jak już wspominałam uwielbiam takie różo-czerwienie!
Weszłam dziś na stronę Hean (muszę przyznać, że bardzo dużo ich produktów mnie kusi) i zobaczyłam zapowiedź nowych lakerów Duochrome, które podobno mają być hitem tej jesieni:
Zdjęcie ze strony www.hean.pl

Podobają Wam się? Mnie bardzo i już wiem, że przynajmniej nr 606 musi być mój!

22 komentarze:

  1. Piękny kolor :). Lubię takie.
    A o lakierach duo będę dzisiaj śnic- 603, 605, 606 to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. A z nowej kolekcji moi faworyci to: 608, 606, 602 i 603. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna malinka :D

    ten 604 mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wgle pięknie się błyszczy! Jakby były jeszcze mokre! ;p Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, nie, nie. Nie dam się nakusić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się ten lakier prezentuje. Na dniach i ja go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny kolor!:) Naprawdę ślicznie wygląda i pięknie się błyszczy. Lubię takie malinowe odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolorek :) a z nowych kuszą mnie prawie wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki piękny, czysty kolor :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam malinowe czerwienie, zawsze się nimi zachwycam na paznokciach:)

    Te nowe lakiery duo wyglądają genialnie, drobinkowa czerwień i zieleń bardzo wpadły mi w oko! Podoba mi się nowy wygląd bloga:*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor! :) a lakiery z zapowiedzi są cudowne! niejeden wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że hean również w lakierach świetnie się spisuje :) bardzo, bardzo dobrze!
    Mnie szalenie podoba się 601 ale 606 jest także ładne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię taką czerwień przełamaną maliną ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglada fajnie, a warte to jest swojej ceny? Patrzac po ilosci i kosztach transportu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor!A te nowe odcienie są cudne,niejeden wpadł mi w oko, mam u siebie mały sklepik gdzie hean jest dostępny, więc muszę się tam wybrać;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny kolorek ;*
    Super blog .
    Bardzo ciekawy . Obserwuje . Zapraszam do mnie . ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor, lubię takie malinowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekna czerwien i piękne paznokcie! Zazdroszcze płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kolor!

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. hej, zostałaś otagowana! :)
    http://polishmakeupbag.blogspot.com/2011/09/tag-letni-projekt-denko.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...