sobota, 17 września 2011

Hean Duo Chrome 606

Wieść niesie, że tzw lakiery duo chrome maja być hitem tej jesieni. 

Nie jestem fanką perłowych  i brokatowych lakierów-lubię czyste, bezdrobinkowe kolory.  
Ale jak zobaczyłam zdjęcie-zapowiedz lakierów Duo Chrome Hean, stwierdziłam, że może czas się przełamać.  Dlatego, gdy je dostrzegłam w drogerii, bez zastanowienia porwałam lakier nr 606. Cena-4,99zł-więc jak tu nie spróbować?
O jakości lakierów Hean szerzej pisałam przy okazji recenzowania przysłanych mi do testów dwóch lakierów tej firmy. Są to lakiery dobrej jakości, łatwo się nimi maluje i co ciekawe na moich paznokciach nie odpryskują wcale, tylko po kilku dniach ścierają się końce. Bez zarzutu na paznokciach wytrzymują 3-4 dni.
Nr. 606 to duo chrome w kolorze różowym ze złotymi drobinkami. Jest bardzo podobny do cienia KOBO Golden Rose. Przechodzi przez trzy kolory: róż, brzoskwinie i złoto. Śliczny! Bardzo ciekawy kolor i raczej nie jest to typowa perła.
Niestety, ciężko uchwycić urok tego lakieru na zdjęciach, robiłam co mogłam, żeby się udało:
Podsumowując: Polecam, nawet przeciwniczkom perłowych lakierów! Piękny, niespotykany kolor, genialnie połyskujący w słońcu! I taka mała rada-jeżeli nie macie dostępu do kosmetyków Hean, Sensique będzie mieć lakiery duo chrome od 22 września w swojej szafie. Nie wiem czy takie same, ale bardzo podobne.

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolor. Myślę, że Sensique będzie miało dokładnie te same kolory- w końcu te kosmetyki tez produkuje Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, chyba ulegnę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności! Jak zwykle kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda :) Mnie takie lakiery teraz bardzo zaczęły kusić!

    OdpowiedzUsuń
  5. musi fajnie wyglądać zmatowiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, ale nie wiem czy dobrze wyglądałby na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dopiero co oglądałam ten lakier na stronie Hean:) przepiękny kolor!:P

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny chciaż mało jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sloncu wyglada pieknie, w cieniu juz troche mniej mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mój kolorek - a raczej wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też się od razu skojarzył z cieniem Golden Rose!
    Ładny, ale wolę jednak inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiscie wyglada na taki co w sloncu daje czadu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie przepadam za takimi kolorami i chyba nie dam się skusić, ale ten jasny wygląda całkiem, całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się rozejrzeć za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...