środa, 7 września 2011

Revlon Super Lustrous Lipgloss Pink Pop

Będzie krótko i na temat.

A mianowicie będzie to szybki post o moim drugim ulubionym błyszczyku minionego lata: Revlon Super Lustrous Lipgloss w odcieniu Pink Pop.
O właściwościach pielęgnacyjnych, trwałości itp. tego kosmetyku możecie przeczytać w notce na temat bliźniaczego błyszczyku z tej serii w odcieniu Coral Reef.  Zapraszam!
Ale mówiąc krótko-błyszczyk świetnej jakości, trwałość bardzo dobra, kolor obłędny i nasycony. 
Właśnie kolor! Pink Pop to piękna jasna fuksja, ale z ciepłymi nutami.
Niestety, zdjęcia nie oddają w pełni nasycenia tego koloru-szczególnie zdjęcie ust. Musicie chyba uwierzyć mi na słowo, że jest to czysty, piękny kolor ciepłego różu. Rzucający się w oczy!

Podsumowując: Świetna jakość, odcień bajka. Szczerze mówiąc nie znalazłam odpowiednika tego koloru jak i Coral Reef wśród innych drogeryjnych marek. Polecam, naprawdę oryginalny odcień. Jeżeli go spotkacie-ten albo Coral Reef - przygarnijcie bez zastanowienia!

24 komentarze:

  1. Piękny kolor, chociaż dla siebie wolałabym ten koralowy :). Bardzo podoba mi się efekt na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czaję się już od dłuższego czasu na błyszczyki Revlona jak szczerbaty na suchary :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda swietnie!! chcę.....

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny :) muszę go gdzieś dorwać, żeby coral reef nie był samotny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. na Twoich usyach wygląda niezwykle kusząco :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten błyszczyk i jestem z niego bardzo zadowolona. Uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta wyglądają niesamowicie :) Dołączyłam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ty masz te usta piękne... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny! I masz takie śliczne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski ten błyszczyk :)
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go!:D musze jeszcze tylko kupic coral reef;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam ten błyszczyk. Jest świetny ;)

    Zapraszam do mnie ;) Obserwuję +

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak w ogóle to gdzie kupujesz błyszczyki Revlona?

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny efekt na ustach,ja lubię też błyszczyki z Nyxa,ale na ten też się skuszę kiedyś...:-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Otagowałam Cię, więc jeśli masz ochotę, to zapraszam do zabawy :)

    http://moje-kosmetyki-byn.blogspot.com/2011/09/3-minutowy-cud-na-wosy-czyli-odzywka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale apetycznie wyglada na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie masz piękne usta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny kolor! taki "cukierkowy"! bardzo ładnie wygląda na ustach! a! i masz piękne usta :)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...