niedziela, 11 września 2011

TAG: Letni Projekt Denko

Zostałam otagowana przez Magdę i Natalię, bardzo im za to dziekuję i zapraszam do odwiedzenia ich blogów!
Zasady:

1. Umieść obrazek "letni projekt denko"
2. Wymień 10 kosmetyków tego lata: 3 do twarzy, 3 do ciała, 3 kolorowe  + 1 dowolny (możesz dodać ich zdjęcia i krótką recenzję)
3. Powiedz, kto Cię otagował – podaj link do kanału
4. OTAGuj 10 blogów tym TAGiem, podaj do nich linki
5. Poinformuj blogi o otagowaniu :)

Ziaja Herbika Plant krem pod oczy z bławatkiem rozjaśniający cienie-cieni nie rozjaśnił, ale ładnie nawilżył skórę wokół oczu. Ziaje uwielbiam ale nie wiem czy kupie ten krem ponownie. 5zł

Ziaja Med Kuracja Lipidowa Fizjoderm Krem na dzień/na noc-całkiem przyjemny i w dobrej cenie krem dla alergików, na razie go nie kupię bo zakochałam sie w Cethapilu, ale być może kiedyś do nigo wróce. 12zł
Dax Sun Samoopalacz w piance-wiem, wiem trochę dziwny kosmetyk na lato ale lubię nadać opaleniźnie nieco złotego odcienia. Najlepszy samoopalacz jaki miałam! Można nim uzyskać bardzo naturalny kolor, aplikacja jest bardzo łatwa, bez smug. Tylko zapach mi przeszkadza, ale tego uniknąć się nie da. Kupie a nawet już kupiłam kolejna buteleczkę, polecam! Ok18zł

Oriflame Body Lotion z Trzema Zbożami-wielkie zaskoczenia! Bardzo dobry balsam, świetnie nawilża i odżywia skórę. Jest wydajny. Jedyny minus to dostępność (konsultantki) i problem z rozcieraniem na skórze. Kiedyś na pewno go kupię znowu. W promocji ok. 13zł/400ml
Rimmel Lasting Finish-jeden z moich ulubionych podkładów, nieco cieżki na lato-mieszałam go pół na pól z kremem. Kupię na pewno kolejny egzemplarz. 25-30zł

L'oreal Matte Morphose-dobry podkład matujący, twarz jest bardzo gładka po jego użyciu. Bardzo ładnie matuje twarz a jednocześnie nie wysusza mojej suchej skóry. A konsystencja musu bardzo mi się podoba. Nie wiem jeszcze czy do niego wrócę. 40-50zł

Maybelline Colossal Volum' Experss-co tu dużo mówić;świetny tusz! Pewnie kupię go znowu. Ok 25zł.
Kylie Minogue Sweet Darling-uwielbiam ten zapach! Słodki, nieco ciężki, bardzo trwały. Na pewno sięgnę po niego ponownie. 150zł/50ml

Do zabawy zapraszam:
vixen
Zzielona
em
Shopaholicdream
Idalia
Chwila
Basia
zoila
fiska
kleopatre

8 komentarzy:

  1. Dzięki za otagowanie. Już robiłam ten tag :). Potrzebuję nawilżenia pod oczy, więc chyba skuszę się na ten krem Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. perfum uwielbiam i tez go uzywam i kolejne opakowanie kupie napewno

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za otagowanie. :)

    @saharu, perfumy...

    OdpowiedzUsuń
  4. I u Ciebie widzę pochlebną opinię na temat mascary z Maybelline. Więc może kiedys, kiedyś :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę sie, że odpowiedziałaś na TAG :*

    Miałam kiedyś próbkę perfum KM i chyba zakupię pełne opakowanie, bo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję:-)Zazwyczaj spoźniam sie z tagami,więc prosze o cierpliwość:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie, postaram się zrobić ten tag wkrótce;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...