poniedziałek, 17 października 2011

Eveline Colour Instant Fast Dry & Long Lasting 421

Jesienią uwielbiam lakiery w kolorach wrzosopochodnych, czyli połączenie różu i fioletu. 

Dlatego kiedy podczas wyprawy do Biedronki podczas słynnych i historycznych już Dni Urody wypatrzyłam lakier Eveline w fioletowym kolorze, oczywiste było dla mnie, że musi być mój!
Kolor jest taki jaki chciałam, czyli miks różu i fioletu. Piękny!
Na opakowaniu zamieszczono informację, że to idealny letni kolor... No cóż...

Podczas nakładania pierwszej warstwy lakier sprawia wrażenie nieco wodnistego, ale dwie warstwy zdecydowanie wystarczą do osiągnięcia jednolitego koloru.

Producent obiecuje szybkie wysychanie-prawda, długotrwałość-nie jest źle, lakiery wytrzymuje ok. 5 dni.
 
Jestem na tak! To mój idealny jesienny kolor.

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny! Też lubię takie odcienie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie lubie takich ;) Wolę borda, zielenie i brązy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, rzeczywiście :)
    Czasem mam ochotę na taki delikatny lakier, ale z reguły lubię zaszaleć :D Nawalić brokatu, albo poszaleć z kolorem :)
    Dziś jestem zakochana w moich paznokciach i coś czuję, że będę zestawiać w różnych konfiguracjach. Takie lakier jak Twój, też by fajnie pasował do Toppera Essence :) Muszę się rozejrzeć..
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, chociaż dla mnie mało jesienny :) Bardziej taki wesoły - wiosenny mi się wydaje ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  6. o i bardzo ładny kolor. przynajmniej nie jest taki mdły:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny! <3 Gdzie go dorwałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ze mnie gapa, dopiero zauważyłam tą Biedronkę. :) U mnie chyba tego kolorku nie było. :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja po prost szukam takiego koloru! Nie moge go nigdzie znaleźć tak jak i takiego jednego pomaranczowego odcienia. To jest moje must have al.. no wlasnie ale...
    bede szukac, bo prezentuje sie swietnie! :)

    zostalas otagowana :)
    http://swiat-fiski.blogspot.com/2011/10/tag-7-aktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny, od razu czuje zapach wrzosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chetnie oddam róż hean ten o którym jest recenzja na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładnie pomalowane paznokcie - ja nigdy nie umiem tak idealnie pod skórki dojechać :) Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...