wtorek, 11 października 2011

Revlon PhotoReady


Revlon PhotoReady to podkład, który można albo kochać albo nienawidzić. Kupiłam go tylko dlatego, że wśród ColorStay nie było odcienia mojej skóry. Ale nie żałuję- zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy!
Revlon ma bardzo poręczne wygodne szklano-plastikowe proste opakowanie. Pompka dobrze działa i pompuje odpowiednią ilość podkładu.
Mam kolor Golden Beige - wypisz, wymaluj kolor mojej cery! Podkład nie podrażnia i nie wysusza mojej wrażliwej skóry.
Konsystencja jest w sam raz-ani za ciężka ani za lekka.  Idealna, lekko kremowa, dobrze się rozprowadza, rozciera i dopasowywuje do odcienia twarzy.
Twarz po nałożeniu tego podkładu wygląda nieskazitelnie, wszystkie niedoskonałości są zamaskowane a skóra jednolita. Efekt to świeża, rozświetlona skóra. Cudo!
Większość z przeciwniczek PhotoReady zarzuca mu ogromną ilość brokatu. Ja tego u siebie nie zauważyłam, nawet jeżeli cos takiego jest-mnie to nie przeszkadza.
Podobno na dużą ilość brokatu pomaga mocne wstrząśnięcie buteleczki, bo brokat usadawia się przy dnie.
Trwałość jest świetna-podkład nie wymaga poprawek w ciągu dnia - być może dlatego, że mam sucha skórę. Podkład przedłuża żywotność różu i bronzera na skórze.
Podsumowując:  Jestem zachwycona tym podkładem, ale zobaczę jeszcze jak spisze się zimą. Twarz jest nieskazitelna i pięknie rozświetlona. Polecam zakupy na allegro lub ebay-ceny w drogeriach są o ok. 30-40 % wyższe!

25 komentarzy:

  1. Własnie sie nad nim zstanawiam i nad zwyklym Revlonem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem, tzn. z Colorstaya nie ma dla mnie odcienia, wszystkie są za różowe. Miałam Photoready odcień Vanilla to znowu był za jasny. Muszę zamówić sobie wreszcie odpowiedni. Ale formuła jest super, ładnie kryje, cera jest taka ożywiona i długo się utrzymuje;-) Chociaż do krycia Colorstaya i tak trochę mu brakuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na tę recenzję ;) Że też go nie kupiłam będąc w Stanach... Żałuję, bo Colorstay bardzo mi przypadł do gustu! Jak tylko trafi się okazja, będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile on kosztuje? już o nim słyszałam nie raz nie dwa. i dlaczego wlasciwie ma przydomek PHOTO ?

    OdpowiedzUsuń
  5. myślę nad nim już od jakiegoś czasu, ale nie mogę się wciąż zdecydować;) te skrajne opinie mnie do szału do prowadzają!:D miałam kiedy colorstaya, ale dla mnie jest za ciężki...miałam też próbki active (czy jakoś tak) i był super, ale mi się skóra w strefie T przetłuszcza i boję się, że zaraz będę miałam latarnie na twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę dobrze kryje i matuje, ale te drobiny drażnią mnie niezmiernie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ciekawi Revlon ten co ma takie pokrętło i można zmienić sobie minimalnie odcień podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja podkładu nie używam, jedynie puder;)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. tez zastanawiałam się nad tym podkładem. Właśnie kończy mi się color stay i myślałam nad photoready. Ale z tego co czytam raczej pozostanę przy color stay, bo potrzebuję mocnego krycia i zmatowienia, a photoready dodatkowo rozświetla, więc chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet jeśli ma drobinki, to mi by nie przeszkadzały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i lubiłam :) Ostatnie krople wykorzystałam w weekend! A kupiłam go z takiego samego powodu jak Ty, czyli trochę przypadek. Może na zimę do niego wrócę, bo na zmęczonej buzi będzie robił cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten podkład, odcień 01 Ivory idealnie mi pasuje. Nie widzę w nim żadnego brokatu, za to skóra wygląda zdrowo i świetliście.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Monika: Wydaje mi się że ten jest lżejszy niż CS :)

    @Chwila: Niestety, krycia porównać nie mogę, ale to które oferuję PR jest wystarczające dla mnie;)

    @Ala: Kochana polecam zakupy na allegro-zamkniesz się w ok 40zł.:)

    @ensepeuse: W drogeriach ok 70zł, a na alllegro ok 35-40zł. Photo Ready bo jest idealnym podkładem kiedy mamy w planie zdjęcia:) Potwierdzam-cera bardzo ładnie wygląda na zdjęciach!

    @Shopaholic dream: Kochana ja akurat nie miałam wyjscia-nie bylo mojego koloru z CS, poza tym CS nie ma pompki;) Ale nie żauje wyboru! Co prawda mam sucha skórę wiec nie wiem jak sie zachowa na tłustszej cerze:)

    @zolia: Hehe a ja tych drobin nie widzę:D

    @Mścisława: Mnie też bardzo ciekawi byłby idealny bo wiadomo kolor skóry zmienia sie przez cały rok:)

    @mini-world: To prawda!:)

    @czysiek: puder to dla mnie za mało niestety...

    @Neffisa83: Może spróbuj w drogerii jak się bedzie sprawował?:)

    @Cat Gril: Hehe, ja ich nie widze wiec musza byc bardo małe;)

    @Bella: To prawda!:) Zmęczoną skórę od razu doprowadza do porządku;)

    @Atqua Beauty: Ja też nie widzę żadnych drobinek,a buzia wygląda na wypoczętą;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę kiedyś też spróbowac tego podkładu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja należę do 3 grupy: tej co jeszcze go nie mieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja go jeszce nigdy nie używałam, ale skoro to takie cudo, to kiedyś trzeba będzie spróbować :)

    PS: Zostałaś u mnie otagowana, zapraszam http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja sie zastanawiam nad kupnem ale boje sie ze będe miala efekt maski

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym go wreszcie wypróbować, ale odpycha mnie cena, na gwiazdkę musi być mój :) dodaję do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja sie zastanawialam nad nim, ale sie balam ze dla mnie bedzie zbyt malo kryjacy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ten podkład w połączeniu z ColorStay, fajny i bardzo leciutki, kiedy stosujemy go samodzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie kupić jakiś podkład może się skuszę na ten :)

    Zapraszam na Rozdanie :)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam go od miesiąca i jest to najlepszy podkład z jakim miałam do czynienia, a drobinek nie zauważyłam żadnych. Mam tłustą cerę i sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam go już od bardzo dawna i jet to mój No 1!Na swoim blogu także go opisałam w samych superlatywach. Dla mnie jest on o tyle idealny że wspaniale nadaje się do sesji zdj zdjęciowych - działa z twarzą cuda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też bardzo lubię Revlon, zarówno CS jak i PR :) nazbierało mi się trochę kolorków :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...