środa, 19 października 2011

Step By Step: Nude Eye Make Up


Jednym z trendów makijażowych tegorocznej jesieni są usta w mocnych, nasyconych barwach-fioletach, czerwieniach, różach. 
 Źródło zdjęcia: www.daxoz.com
Warto pamiętać, że na co dzień ważne jest zrównoważenie mocnego koloru ust delikatnym makijażem oka.

Makijaż nude jest do tego celu stworzony!

Jest prosty w wykonaniu, nadaje się zarówno do zrównoważenia wspomnianego ostrego koloru ust, ale także do szkoły i w podobnych sytuacjach kiedy makijaż powinien być niewidocznych.
Najważniejsze w makijażu nude jest podkreślenia naturalnego piękna (w tym wypadku oka), wydobycie koloru tęczówki, nadanie głębi spojrzeniu, powiększenie oczu. Wszystko to można uzyskać  przy pomocy beży i brązów.
Do tego typu makijażu idealna jest paletka Sleek Au Naturel.
W tym makijażu postanowiłam nie dodawać jaskółki na końcu kreski zrobionej eyelinerem, ale nie ukrywam, że mi jej tam brakuje!
Można także dodać troszkę bieli na dolną linię wodną oraz czerni na górną.
Kosmetyki:
-baza KOBO
-cienie z palety Sleek Au Naturel
-eyeliner Wibo
-tusz CoverGirl Lash Blast
Na przygotowaną powiekę (baza KOBO) nakładam cielisty cień Cappuccino z paletki Sleek AN
Pod łukiem brwiowym i w wewnętrznym kąciku nakładam perłowy, rozświetlający cień Taupe
Pędzlem do rozcierania nakładam delikatnie cień Moss w zewnętrznym kąciku oka
Pędzlem do blendowania nakładam ciemno brązowy cień Bark nad nałożonym wcześniej cieniem Moss po krzywiźnie załamania powieki i delikatnie rozcieram te dwa kolory.
Rysuję cienką kreskę eyelinerem jak najbliżej rzęs, skośnym pędzelkiem rysuję delikatną linię na połowie dolnej powieki za pomocą cienia Bark, tuszuję rzęsy i gotowe!

25 komentarzy:

  1. Śliczny i delikatny :) To właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! prosty, podkreślający urodę, delikatny makijaż :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny, bardo ładnie podkreśla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie proste i delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosty, delikatny a jaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba :) idealny makijaż na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, idealnie trafiony w mój gust. :) Swoją drogą masz piękne oczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piekny makijaż<3 świeży i rozświetlający;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny! jeszcze czerwone usta do kompletu i makijaż gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny!
    Ja, ilekroć chcę zrobić makeup-no makeup, choćbym się nie wiem jak starała i tak zawsze kończę z mocnym okiem. To chyba defekt mózgu (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, jednak brakuje mi tej wywiniętej kreski;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna paletka dla mnie. Uwielbiam nude makijaże:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealnie podkreśla oko! Uwielbiam takie makijaże na dzień i wtedy, gdy się śpieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny makijaż. zapewne wypróbuję na sobie.
    a mam pytanie - kreskę robiłaś cieniem na mokro? bardzo ładnie wyszła

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez lubię taki makijaż do mocnych ust:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj mam taki makijaż na powiekach. ;)
    Lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak mnie te paletki sleek kuszą..;)
    delikatny makijaż oczu + jakiś żywy ;)kolor na ustach ..super;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Delikatny i bardzo kobiecy makijaż :) Wielki plus :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny, delikanty i z klasą ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super :) takie delikatne makijaże bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...