wtorek, 4 października 2011

The Vampire Diaries Katherine-makijaż w fioletach

Oglądacie seriale?

Muszę się przyznać, że ja oglądam ich sporo.
Jednym z nich jest amerykański  The Vampire Diaries/Pamiętniki Wampirów. 
Nina Dobrev gra tam podwójną rolę-przebiegłej wampirzycy Katherine i zwykłej nastolatki Eleny.

W serialu Katherine występuje w makijażach w kolorach brązu, fioletu i szarości. Niestety, ciężko znaleźć odpowiednie zdjęcie oddające dokładnie wygląd tych makijaży-robiłam co mogłam.
Postanowiłam odtworzyć makijaż Katherine w fioletach. Chciałam też nadać mu mniej mroczny, bardziej dzienny wygląd, stąd np. brak czarnej kreski na dolnej linii wodnej.

 Zdjęcie ze strony www.fanpop.com
Kosmetyki:
- baza KOBO
- cienie z paletki Catrice LE Urban  Baroque Fleur de Lis
- cień Regal z palety Sleek Au Naturel
- kreska zrobiona cieniem Noir z paletki Sleek Au Naturel
- czarna kredka Avon Super Shock na górnej linii wodnej
- tusz CoverGirl Lash Blast

30 komentarzy:

  1. bardzo ładny, muszę spróbować zrobić sobie taką kreskę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądamy:D

    Bardzo ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ten serial :):) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, delikatny makijaż :) Ja seriale oglądam, ale akurat te wampirze mnie nie kręcą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie ci to wyszło. Pięknie ci w fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zgrabny dzienniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba sposób, w jaki charakteryzatorzy malują Ninę Dobrev ;) Dzięki za wskazówki. Serial oglądam, ostatnio wpadłam w taki nawyk, że śledzę większość topowych seriali. Cóż, to chyba powrót do nastoletniej manii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię ten serial.. Makijaż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście że oglądam pamiętniki :) przepiękny makijaż. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż, kreska idealna :) Też oglądam Pamiętniki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj oglądam niezliczoną ilość seriali :D

    piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, subtelny makijaż. Oko wygląda niesamowicie delikatnie, przy tym także seksownie. Widzę lekko rozmazaną kreskę, ale to nic przy całej reszcie makijażu!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę poczytać o KWC. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci ślicznie wyszedł :)
    Uwielbiam makijaże tej aktorki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kreska! Zazdroszczę umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny, delikatny, ale wyraźny! piękna kreska, jak na robioną cieniem- bardzo wyraźna, prosta i ostro zakończona :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Make up cudowny! I miło widzieć, że ktoś też ogląda dużo seriali ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam VD :D! A makijaż wyszedł Ci przepiękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny makijaż :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ladny make-up :) A co do serali ja oszalalm na punkcie Damona i wprost ubostwiam jego zlosliwy charakterek :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja oglądam sporadycznie, raczej z głupoty bo jakoś nie przepadam za tym serialem - ale makijaż SUPER:)!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...