poniedziałek, 28 listopada 2011

90210 Naomi Clark - roztarta kreska


Oglądając serial 90210 zauważyłam ciekawy pomysł na kreskę u naczelnej kusicielki i podrywaczki tego serialu czyli Naomi Clark.

Chodzi mi o bardzo prosty, niemal minimalistyczny makijaż oka: kreska zakończona ostro nad zewnętrznym kącikiem, a jednocześnie zamglona, roztarta nad rzęsami.

 Mimo że nie jest to nie jest nic odkrywczego ani specjalnego to ogromnie mi się to spodobało, oko jest ładnie rozświetlone  i wygląda nieco inaczej niż z eyelinerową kreską na powiece.
 Zdjęcie pochodzi ze strony www.examiner.com
 
 Co więcej trochę łatwiej poprowadzić linię cieniem (poza tym łatwiej nanieść poprawki) niż eyelinerem więc dla początkujących kreślarzy kresek w sam raz. Cała tajemnica polega na rysowaniu kreski czarnym cieniem, a następnie delikatnym roztarciu kreski przy lini rzęs tworząc mgiełkę czarnego koloru.

Kosmetyki:
Baza Hean
Cień Inglot 393 Pearl
Cień MAC Brule
Cień  z paletki Sleek Au Natural jako eyeliner
Tusz Yves Rocher
Kredka Essence Almost Famous (dolna linia wodna)

 

31 komentarzy:

  1. Ładnie. Ja nawet tak porządnie rozetrzeć nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne ale jak dla mnie zbyt delikatne

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) bardzo lubię roztarte kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam na ten pomysł już jakiś czas temu chociaż wcale nie oglądam tego serialu:D
    Dla mnie to jest po prostu "poprawianie" kreski, która robię eyelinerem-bo czasem cos nie wyjdzie albo właśnie mam ochotę na coś bardziej rozmazanego.Tylko właśnie u mnie nie ma kredki tylko eyeliner plus dopasowany kolorystycznie cień-czerń, zieleń, fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten serial <3
    A makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten serial <3.
    Jestem właśnie pod koniec 2 sezonu i Annie oraz Naomi to moje 2 ulubione postacie :D.
    Pomysł od początku wydawał mi się świetny, niestety kreski prostej nie umiem narysować, dlatego nie próbowałam tego.
    Na zdjęciu ma ona jeszcze zaznaczoną linię załamania powieki :).

    Kogo najbardziej z tego serialu Ty lub lubisz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem takie niby proste pomysly sa najlepsze:) Ja dopiero od niedawna maluje roztarta kreske, a takiej jak ta jeszcze nigdy nie probowalam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki subtelny, delikatny. Podoba mi się:) Masz ładny kolor oczu;))

    OdpowiedzUsuń
  9. moja ulubiona bohaterka tego serialu: i makkijaz sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, bardzo fajny pomysł :) Niezwykle zalotny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny efekt! Uwielbiam jej spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kreski w każdej postaci, także jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie to wygląda, bardzo delikatnie ale efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja robię dokładnie tak jak mala9mi - bardzo lubię taki makijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakos 2miesiace temu pokochalam takie kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, subtelny efekt. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. już parę razy taka robiłam, lubię ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam 90210;)) Pięknie Ci wyszło!!!! Na początku nowego sezonu odniosłam wrażenie że dziewczyny w poprzednim sezonie makijaże miały ładniejsze..może makeupartist sie zmienił:D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny efekt :) (też oglądam 90210 ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak właśnie wygląda mój codzienny makijaż oka. Z tą różnicą, że używam w tym celu brązowej kredki, a rozcieram aplikatorem z odrobiną brązowego cienia. Polecam spróbować. Efekt właściwie identyczny. Kolor na jaki się zdecydujemy zależy od naszych osobistych upodobań. Świetny blog. Dodaję do obserwowanych i będę wpadać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kredka na linii wodnej jest z serii long lasting(coś takiego?) ta kremowa?

    jeśli to ta to mogłabyś napisać jak długo mniej wiecej się utrzymuje na linii?

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie to wygląda, tak dziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oh tak! Balsam LireneŁ CUDO!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...