czwartek, 17 listopada 2011

Essence Stay with me Longlasting lipgloss Berry Me!


Pomadka lub błyszczyk  w zdecydowanym kolorze chodzi za mną już od kilku tygodni.

Dlatego, gdy zobaczyłam błyszczyk Essence  w odcieniu Berry Me! nie zastanawiałam się ani minuty, wiedziałam, że to jest to!
Błyszczyk ma bardzo ładne, plastikowe opakowanie, całkiem nieźle wykonane. Rozmiar idealny do torebki.
Największym zaskoczeniem był aplikator, inny w we wszystkich znanych mi błyszczykach. 

Jest  gumowy, mam mało włosków i ma przewężenie na środku w którym gromadzi się błyszczyk po wyciągnięciu z opakowania. Już przy pierwszym użyciu go polubiłam. Kulista końcówka aplikatora świetnie nadaję się do obrysowania konturu ust, a przy dość zdecydowanym kolorze jakim jest Berry Me! jest  to bardzo pomocne. Zatem jeżeli chodzi o aplikator - jestem na tak.

Błyszczyk pachnie delikatnie owocowo.
Konsystencja kosmetyku jest świetna, bezdrobinkowa. Jest nieco gęsta, ale nie lepka. Błyszczyk ładnie pokrywa usta tworząc równą tafle.

Berry Me! to przepiękny buraczkowy kolor. Jestem nim zachwycona! Świetnie wygląda z delikatnie zaróżowionymi policzkami i kreską na powiece. 

W rzeczywistości kolor jest ciemniejszy i bardziej buraczkowy.

Producent obiecuje długotrwałość i częściowo mogę się z nim zgodzić. Błyszczyk jest bardziej trwały niż inne drogeryjne, ściera się równo. Picie i jedzenie znosi kiepsko-jak każdy błyszczyk. Ale sam sobie pozostawiony na ustach utrzymuje się bardzo długo.
                                      
Podsumowując: Jestem nim oczarowana-zarówno kolorem jak i jakością! To mój błyszczyk nr. 1 na tą jesień. Na pewno kupię inne odcienie, bardzo żałuję, że nie poznałam się wcześniej z tymi błyszczykami. Świetny produkt w dobrej cenie (8,99zł). Polecam każdemu!

33 komentarze:

  1. Dziewczyno jakie Ty masz usta..................

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście- wygląda pięknie! bardzo lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor rewelacyjny, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne usta masz, no! :)
    Kolor błyszczyka też niczego sobie, lubię zdecydowane kolory :) Nie umiem tylko do tej pory się różem posługiwać, choć trenuję intensywnie od kilku dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam inny kolor ale też bardzo lubię ten błyszczyk. Tani a bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor:) W ogóle większość z tej serii mi się podoba:P

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię te błyszczyki - mam chyba ze 3 odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 2 kolory - akurat inne - i też baaardzo lubię te błyszczyki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bardzo lubię te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor! Ale masz duże usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten błyszczyk w odcieniu 01 Me And My Ice-Cream i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te błyszczyki, najbardziej podoba mi się ten najjaśniejszy kolor, my favorite milkshake :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jej! Jaki świetny aplikator! :) i fakt- odcień śliczny! akurat na jesienną nudę.. !
    Pozdrawiam.. ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam dwa blyszczyki z tej seri i to sa chyab najlepsze blyszczyki jakie mam!!

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam błyszczyk z tej serii i jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super się prezentuje na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też go niedawno kupiłam :) z takich samych pobudek :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dwa błyszczydła z tej serii i też bardzo je sobie chwalę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Slyszalam ze te blyszczyki sa supe ale jakso nei mialam okazji ich wyprobowac jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam 2 inne kolory, na Twój się nie odważyłam ;D
    Zgodzę się, że to naprawdę dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kolor niezbyt mi się podoba na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor :)! Ja mam 02, ale go w ogole na ustach nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  24. O nie! uprzedzilas mnie bo mam zrobic o nim recenzje! ;-)
    naszczescie inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pieknie u Ciebie na ustach wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  26. witam

    zapraszam na konkurs do wygrania sukienki z japanstyle i nie tylko (do wyboru na portalowym butiku) zasady konkursu na topModeo.pl dla zalogowanych a wystarczy tylko się zalagować nic nie tracisz a wiele możesz zyskać -> ekstra ciuchy na sylwestra sama wybierasz sie nagrodę lub wymieniasz ją na kasę www.topModeo.pl

    (jest to nowy portal który w ramach otwarcia oferuje konkurs i wspaniałe nagrody) na topModeo.pl możesz dodawać zdjęcia, filmy, rozmawiać na czacie, forum, hydeparku, dodawać ogłoszenia (kupię, wymienię, sprzedam) i wiele innych ciekawych mozliwości.. zapraszam

    ps. współpracujemy również z blogami w razie chęci współpracy proszę o kontakt (na portalu w zakładce kontakt)

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie czekałam na jego recenzję bo chciałam go ostatnio kupić! kupię i wypróbuję :)
    piękne masz usta! *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz świetne usta! zazdroszczę. Cudny kolor jednak ja bym się w nim źle czuła, ale Tobie pasuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za przemiłe komantarze1 :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam ten błyszczyk i jest super. Śliczne usta! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...