poniedziałek, 7 listopada 2011

Lancome Color Design "It" Girl vs Rimmel Airy Fairy


Nie od dziś wiadomo, że w drogerii można natknąć się na produkty różnych firm, które są do siebie łudząco podobne.

Dlatego gdy w ręce wpadła mi pomadka Lancome Color Design w odcieniu „It” Girl od razu pojawiła się w mojej głowie myśl , że już taki kolor gdzieś widziałam… Nie musiałam długo się zastanawiać o którą szminkę chodzi – Rimmel Lasting Finish w odcieniu Airy Fairy!

Postanowiłam te dwa produkty porównać - są z różnych pólek cenowych, zatem czy warto wydać więcej pieniędzy na pomadkę Lancome, kiedy Rimmel ma niemal identyczny 5 razy tańszy odpowiednik?

Cena i dostępność:
Tu bez wątpliwości wygrywa Rimmel. Airy Fairy to koszt ok. 17zł, a Lancome 22$. Pomadki Rimmel znajdziemy w większości drogerii, natomiast Lancome głownie w droższych typu Sephora, Douglas.
Lancome 0:1 Rimmel
Opakowanie:
Opakowania są bardzo do siebie podobne, z tym że szminkę Lancome dostałam w prezencie do zakupów więc nie jest to oryginalne opakowanie w którym sprzedawany jest ten produkt.
Lancome 1:2 Rimmel

Konsystencja:
Pomadka „It” Girl  jest nieco tępa, bardziej sucha niż Airy Fairy, która jest bardzo kremowa i gładko się rozprowadza. Ale nie wpływa to na wysuszanie ust! Jednakże konsystencja szminki Rimmel bardziej mi odpowiada.
Lancome 1:3 Rimmel
Kolor:
Lancome to jasny róż ze złotymi drobinkami których nie widać na ustach, wymarzony odcień przede wszystkim na lato, Rimmel ma zdecydowanie mniej drobinek i jest  troszkę ciemniejsza. Minimalnie wygrywa Lancome
Lancome 2:3 Rimmel

Pigmentacja:
Airy Fairy jest bardziej miękka przez co wydaje się że to właśnie jej pigmentacja jest lepsza niż Lancome.
Lancome 2:4 Rimmel

Trwałość:
Tu zdecydowanie wygrywa Lancome - pomadka utrzymuje się bardzo długo na ustach, równo ściera się z ust.
Lancome 3:4 Rimmel
Efekt na ustach:
…jest niemal identyczny!
Rimmel: Wykończenie bardzie kremowe, różowe z niewielką ilością drobinek.
Lancome: Wykończenie Frost, z większą ilością złotych malutkich drobinek. Róż jest  bardziej delikatny mniej rzucający się w oczy niż Rimmel. Ładnie rozświetla i ożywia twarz.
Na tą chwile bardziej podoba mi się efekt pomadki Lancome.
Lancome 4:4: Rimmel

Podsumowując: Myślę że Rimmel Airy Fairy jest świetnym dublerem droższej szminki Lancome „It” Girl. Lancome to bardzo dobra pomadka, ale nieidealna, więc skoro nie widać różnicy to po co przepłacać?

30 komentarzy:

  1. czyli obie pomadki są niemal identyczne, a jak z trwałością na ustach w ciągu dnia?

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście prawie identyczne. w sumie mi się chyba i tak rimmel bardziej podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. @Naiaa: Tak, są niemal identyczne:) A co do trwałości jest tak jak napisałam w poście-tu lepsza jest szminka Lancome.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypadają baaardzo podobnie:) I znów skusiła mnie sławna Airy Fairy!

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze airy fairy na moich ustach wygląda duzo ciemniej :((

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jakoś tak Airy Fairy wygląda inaczej na ustach hmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę odgrzebać moją Airy Fairy

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, prawie identyczne ;). Ja nie kupiłabym tej z Lancome mając Airy Fairy ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Praktycznie identyczne! Na swatchu na dłoni bardziej podoba mi się ta pomadka Lancome, ale na ustach już zdecydowanie Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory, idealnie wpasowujące się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lancome są genialne, mam ich 2 szminki i nie mają sobie równych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie moje kolory. Mam ochotę na Asię Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na zdjęcia bez opisów,nie zauwazyłabym różnicy:-)ładne odcienie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię pomadki rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam rimmela i jestem zadowolona z trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne porównanie, Airy Fairy zdecydowanie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam Airy Fairy i bardzo, bardzo ją polubiłam! momentalnie znalazła się w mojej kosmetyczce jako jej "regularny" mieszkaniec ;) pozostałe skarby trzymam w kuferku i kuferkowej kosmetyczce przy lustrze ;)

    Jeśli miałabym wybierać, to dla tak minimalnej różnicy nie opłaca się kupować Lancome, skoro Rimmel spokojnie może się z nią równać :) lepiej zainwestować w coś mniej powtarzalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobne są :D Ja jednak skłoniłabym się do Rimmel.

    OdpowiedzUsuń
  19. podobne! ładne kolorki :)! naturalne, idealne na co dzień :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się w końcu zaopatrzyć w ten cudny odcień Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. o dziewczyno. śliczne masz usta. tylko je malowac :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmmm no właśnie moje włosy nie za fajnie zareagowały na mydło :( były takie obtłuszczone, ale możliwe że coś źle zrobiłam, bo nie przepłukiwałam ich octem. Teraz mam kilka dni wolnego to będę próbować różne konfiguracje, bo w ciągu tygodnia nie mam tyle czasu zeby kombinować przy myciu włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo słyszałam o Airy Fairy :) Bardzo fajne porównanie! Mi też jednak bardziej podoba się odcień Lancome, chociaż różnica jest naprawdę minimalna!

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie na ustach bardziej podoba mi sie Rimmel!a tak a propos szukam tej pomadki i szukam i ciagle wszedzie jest wykupiona:)
    zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. usta masz przepiękne! ale to juz chyba wspominałam :)
    rzeczywiscie kolorki prawie takie same, a i odcien tych szminek bardzo mi sie podoba :)
    trzeba sobie jakiegos nudziaka sprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba kolory pięknie wyglądają na ustach :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ciągle kupuję Rimmel, Lancome bardzo podobny ale dużo droższy. Tak jak napisałaś, po co przepłacać :)Bardzo fajny blog prowadzisz.

    Zapraszam do siebie
    www.kosmetyki-uroda.pl
    http://www.lawendowy-ogrod.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Na moich ustach wyglądają zupełnie inaczej. Lancome ma większy połysk i sprawia,ze usta wyglądają przecudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. na moich ustach Airy Fairy jest ciemniejsza i bardziej matowa,natomiast Lancome wygląda przecudnie-jak błyszczyk!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...