niedziela, 13 listopada 2011

Mollon Praline Coffee

Fanką ciemnych kolorów na paznokciach raczej nie jestem, ale muszę przyznać,  że lakier w kolorze mlecznej czekolady idealnie pasuje do jesiennych nastrojów. 

Mollon w kolorze Praline Coffee jest jednym z dwóch lakierów z wizażowej wymianki-niespodzianki. Drugi to cukierkowy róż Eveline, który mogłyście zobaczyć w poście o lakierach na jesień. 
Oba wpasowują się w mój lakierowy gust idealnie.

Lakier jest gęsty, świetnie pokrywa paznokcie, właściwie wystarczy nałożyć tylko jedną warstwę-tak dobrze kryje płytkę. Utrzymuje się standardowo jak każdy lakier na moich paznokciach ok. 4-5 dni.


Kolor jak widać to cudowna mleczna czekolada. Coś wymarzonego na jesień!


24 komentarze:

  1. laier lakierem, ale narobiłaś mi takiej ochoty na czekoladę, że masakra! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio chodzą za mną takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, świetne zdjęcie :)
    A nie mam w domu czekolady, ehh niedobra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier mnie nie zainteresował, ale czekolada Milka już tak :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten kolor! Aż mam ochotę zjeść Twoje paznokcie :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez Ciebie muszę teraz zjeść czekoladę! Zdjęcia wyglądają przepysznie :) Lakier bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobiłaś mi smaka na czekoladę :) ładny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tu na diecie,a Ty mi takiego smaka robisz :))) !!

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm smakowity kolorek :)
    jeeej mi się już tak chce czekolady, że masakraaaa a nie mogę ;/ ajjjj

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam, mniam, mniam świetny kolorek :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. i weź tu człowieku ograniczaj słodycze, jak Cię atakują czekoladowymi lakierami i cudnymi zdjęciami ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. apetyczny kolorek :) też taki chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, daj kawałeczek czekoladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jezu, a ja wlasnie pochlonelam pol tabliczki czekolady:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...