sobota, 5 listopada 2011

TAG: Lakiery na jesień


Tag zapoczątkowany przez Em dotyczący lakierów na jesień bardzo mi się spodobał i postanowiłam go kontynuować u siebie.

Moje ulubione lakiery to te raczej w ciepłych barwach. Wyjątkiem są fiolety.

Podzieliłam moich lakierowych jesiennych ulubieńców trzy słodkie grupy:
Kolory jagodowe zawsze kojarzą mi się z jesienią:

Rimmel Pro Velvet Rose
Barwy cukierkowe świetnie rozjaśniają szare dni i…stroje:

Wet n wild Tropical
Eveline Colour Show 628
Lakiery w kolorze mlecznej czekolady noszę zawsze tylko jesienią:

Mollon Parline Coffee


Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze ulubione lakiery na jesień. Pochwalcie się!

20 komentarzy:

  1. Velvet rose jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym słowem, całkiem smakowite te Twoje wybory:) Podobają mi się cukierki, zwłaszcza Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukierki i czekolada - to moje typy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. eveline bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten z eveline :D
    wszystkie kolory są bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jesienią lubię " nosic " czerwienie i brązy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki- takie na jesień

    OdpowiedzUsuń
  8. Wet n wild Tropical - mój faworyt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiscie jesienia lubie kolorowe pazurki :P żeby przepędzić ten 'smutny' klimat :P

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna jesienna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam takich kolekcji letnich/jesiennych/ zimowych. prawdopodobnie tej jesieni i zimy zagości nie raz jakiś neon :) Tylko żeby mi pazurasy urosły :)
    Ale Twoi jesienni wybrańcy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Velvet rose wygląda ślicznie :)ale czy wylada tak samo na ręce ? chyba się skusze jak go w Polsce znajde :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie z kolei takie jasne fiolety zawsze kojarzą się z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój typ to ta cudowna czekolada :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...