środa, 30 listopada 2011

Ulubieńcy listopada


I znowu kolejny miesiąc za nami!

Jesień zmierza ku końcowi, robi się co raz chłodniej – zimę czuć już powietrzu!
W tym miesiącu udało mi się upolować kilka perełek wśród kosmetyków do pielęgnacji.
Pomadka Alterra – rewelacja za ok. 5zł. Wielkie brawa za skład, konsystencję i to jak świetnie współpracuje z kolorowymi pomadkami. Świetnie chroni usta, pomaga zapobiegać suchym skórkom. Dla mnie to dużo-mam raczej wymagające usta. Nie rozstaje się z nią!

Hydrolat z nasion słodkich migdałów z ZSK - mogłoby się wydawać zwykła woda, a jednak stosowana w atomizerze na oczyszczoną skórę rano i wieczorem pięknie ja nawilża i pozostawia aksamitnie gładka. Bomba! Na pewno  kupię kolejną buteleczkę. 10,90zł

Eveline Krem-maska do paznokci 5w1 z kozim mlekiem -  zobaczyłam go w Rossmannie i stwierdziłam że zaryzykuję. Nie żałuję! Wchłania się błyskawicznie, cudownie nawilża i wygładza moje naprawdę bardzo suche dłonie. Nie pozostawia lepkiej warstewki na skórze. Do tego bardzo przyjemnie pachnie. Na pewno kupię go przy następnej wizycie  w Rossmannie! 5zł.

Lirene Body Arabica Cafe Mocha -  myślałam że nie znajdę czegoś lepszego od Dove Summer Glow, a tuniespodzianka! Rewelacyjny balsam brązujący, nie postawia smug, nawilż , ładnie pachnie i co najważniejsze tworzy śliczną, naturalną opaleniznę. Kupiony w promocji za 9,99zł
Pomadka Lancome w Color Designe Lip „It” Girl – bardziej złoty  i droższy odpowiednik Rimmel Airy Fairy. Idealna do codziennego makijażu, ładnie rozświetla twarz.

Mollon Praline Coffee – piękna mleczna czekolada.

Revlon PhotoReady – tu nie będę się rozpisywać,  bo to mój ostatnio stały ulubieniec wśród podkładów. Uwielbiam go!

Vipera nr. 18- stare złoto, idealny cień na cała powiekę +  kreska  eyelinerem = szybki dzienny makijaż.

Physisians Formula Happy Booster -  ostatnio polubiłam bardziej niż zwykle różowe policzki, a to jest mój aktualny ulubieniec w tej dziedzinie.

Astor Perfect Stay Rosewood Blush – piękny fioletoworóżowy flamaster do ust. Idealny pod błyszczyk lub pomadkę Alterra .  Lubię takie kolory jesienią i zimą.
W tym miesiącu wśród książek czytanych i przeglądanych przeze mnie królowała Nigella Lawson i jej Jak być domowa boginią. Nigelle uwielbiam, a tą książkę zawsze chciałam mieć w swoim zbiorze.

Książka w sam raz dla kochających ciasta, ciasteczka, torty i tego typu wypieki. Są też m. in. przepisy na chleby i bułeczki. Jest napisana świetnym językiem i  ma piękne zdjęcia.  Muffinki czekoladowo wiśniowe wyszły przepyszne, aktualnie szykuję się do pieczenia tortu bostońskiego i pierniczków na choinkę.
Jednym słowem rewelacja!

Czaję się jeszcze na książkę Nigelli Kuchnia i Sophie Dahl. Uwielbiam książki kucharskie!

19 komentarzy:

  1. zamówiłam tą książkę u Św. Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kupić tę pomadkę Alterry, aż dziw, że jej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja poluje na krem do rąk i jakoś nie umiem go znaleśc jutro wybiore się do rossmana

    OdpowiedzUsuń
  4. a dla mnie ten balsam z Lirene to jedno wielkie utrapienie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadka mi sie podoba i niedroga! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawiłaś mnie tym kremem do rąk z eveline i hydrolatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor pomadki Lancome :)
    a Nigellę też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez ostatnio pokochałam Photoready :) stosuję go w duecie z mocno kryjącym Colorstayem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię i ksiażki kucharskie i Nigellę. Sophie też lubię, na kuchnia.tv jest jeszcze 3 jedzeniowa wróżka którą lubię, taka Hinduska, ale nie mogę zapamietac jak sie nazyw ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba w końcu wypróbuję ten balsam brązujący :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię ten cień Vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomadka ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez lubie ten krem do rak Eveline, ostatnio bardzo dobrze sie u mnie spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kupić tą pomadkę do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem z Eveline też bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam mamie tę książkę właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie takie posty:)
    róz w serduszka uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog !
    Na pewno skorzystam z porad ; )
    Zapraszam do mnie : D
    http://as-in-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...