piątek, 23 grudnia 2011

The Best Of 2011: Pielęgnacja


Ostatnio często na blogach można znaleźć TAG dotyczący piątki najlepszych kosmetyków 2011. I znowu muszę napisać,  że uwielbiam czytać takie posty!
Niestety, nie potrafię wybrać tylko ścisłej piątki… To był rok dobrych kosmetyków! Dlatego też podzieliłam ten ranking na trzy części: pielęgnacja, włosy, makijaż.
Dziś pielęgnacja ciała!

Jak już kiedyś wspominałam mam skórę bardzo suchą (szczególnie zimą) i wrażliwą.
Z tego względu, nie mogę obejść się bez dobrych nawilżaczy do ciała.
Miejsce 5: Pomadka Alterra
Odkryta nie tak dawno, stała się moim ulubieńcem. Cudownie pielęgnuje najbardziej wysuszone usta, świetnie współpracuje z kolorowymi pomadkami, ma bardzo dobry skład-wszystko w cenie ok. 6zł Czego chcieć więcej? Dla mnie rewelacja!
Miejsce 4: Płyn micelarny AA
Aktualnie używam AA Wrażliwa Natura, ale już ostrzę sobie ząbki na inne wersję tego płynu micelarnego. Po niewypale jakim okazał się micel Ziaja Ulga, zdecydowałam się dać szanse firmie AA i nie zawiodłam się.
Płyn świetnie usuwa makijaż bez pocierania powiek, nie podrażnia i jest bardzo wydajny. Jestem z niego bardzo zadowolona!
Miejsce 3: Oliwki
…wszelkie! Najczęściej kupuję  Babydream lub Hipp, ale w planach mam zakup  oliwki z Alterry.
Uwielbiam je szczególnie zimą, bez nich byłoby ciężko. Cudownie natłuszczą, nawilżają, wygładzają i uspokajają podrażnioną skórę. Ślicznie pachną (szczególnie Hipp), są też łatwe w użyciu; nie kleją się i szybko wchłaniają. Polecam!
Miejsce 2: Balsam Dove Intensive Nourishment Body Lotion for extra dry skin
Od lat moimi ulubieńcami były balsamy Garnier z hydro-urea oraz z syropem klonowym.
Ale kupiony kompletnie przez przypadek  Dove okazał się lepszy!
Łatwo się rozprowadza, jest bardzo wydajny, bardzo przyjemnie pachnie i co ogromnie ważne rewelacyjnie nawilża! I to na długo. Skóra jest przyjemnie nawilżona i gładka niemal przez 24 godziny! W przypadku mojej skóry to rekord… Aktualnie mój numer jeden wśród balsamów.
Miejsce 1: Naturalne mydła
Wybór pierwszego miejsca był banalnie prosty.

Używam ich od roku, niemal zawsze są to mydła z mojej ulubionej Lawendowej Farmy.
To jest absolutna podstawa mojej codziennej pielęgnacji, nie wyobrażam sobie na tą chwilę powrotu do drogeryjnych żeli pod prysznic.
Naturalne mydła wyleczyły moją skórę z alergii, suchych skórek i wygładziły ją skutecznie. Nawilżenie skóry znacznie się poprawiło. Mój KWC! Naprawdę warto spróbować!


Znacie te produkty? Może też są Waszymi ulubieńcami?



Kochane!
Życzę Wam wesołych, a przede wszystkim spokojnych
Świąt Bożego Narodzenia
spędzonych w rodzinnej atmosferze!

10 komentarzy:

  1. ta pomadka wygląda ciekawie! i do tego jest tania :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba też muszę sięgnąć po naturalne mydło.. może pozbędę się moich problemów z suchą skórą na nogach ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Również zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sięgnąć po pomadkę Alterry :). Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog,dodaje do obserwowanych i pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować tego płynu micelarnego z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam oliwkę Hipp i jestem z niej bardzo zadowolona! Chętnie wypróbuję też Babydream :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...