niedziela, 18 grudnia 2011

Mini haul, wymianka i krople Starazolin


Post z gatunku 3 w 1 czyli mini haul, wymianka i recenzja kropli Starazolin HydroBalance One.

Zatem po kolei!

Kosmetyki Avon nigdy specjalnie mnie nie zachwycały, no może poza kosmetykami do stóp i kolorowymi pomadkami do ust, ale jak wpada mi katalog w ręce zaczyna się kuszenie. 
Dlatego też ostatnio zdecydowałam się zamówić dwa kremy do stóp za 13zł. Wybrałam Głęboko nawilżający krem do stóp oraz Nawilżający krem do stóp o zapachu cynamonu i pomarańczy. Czyli coś idealnego na świąteczną porę! Uwielbiam takie aromaty!
Na razie testowałam ten głęboko nawilżający i nie jest źle. Przyjemnie pachnie miętą.

Razem z kremami dostałam też nowy katalog, a w nim znalazłam pomadkę Colordisiac. Kusi mnie kolor Flirty Fuchsia. Znacie te szminki?

A teraz coś co mnie niesamowicie ucieszyło!

A mianowicie paczuszka od jednej z moich wizażowych sióstr, a w niej same kosmetyczne smakołyki, które znajdowały się już od dawna na mojej wish liście!
Dwa rozświetlacze: Catrice Urban Baroque i Essence Vampire’s Love.
Różo-rozświetlacz niczym Shimmer Brick Bobbi Brown czyli Essence Crazy about Color i róż Essence Cute as Hell.

Wszystko jest cudowne, jestem zachwycona - już zabrałam się za testowanie! No i za kompletowanie wymiankowej paczuszki w podzięce za te wspaniałości!
Jakiś czas temu otrzymałam do testowania krople do oczu Starazolin HydroBlanace One, bez zastanowienia zgodziłam się na te testy, bo krople te znam już od dawna!

Zastosowanie kropli:
Krople te zapakowane są niczym naboje w pojedyncze opakowania. Co jest świetnym rozwiązaniem, bo przeważnie całego opakowania kropli po otwarciu nie było możliwości zużyć – przynajmniej w moim przypadku.
Kropelki do oczu używam najczęściej gdy mam zmęczone czytaniem lub patrzeniem w komputer oczy. Te spisały się bardzo dobrze, nie mam do nich żadnych zastrzeżeń. Łagodziły i nawilżały oczy.
Znalazłam tez inne zastosowanie dla tych kropel - ostatnio kiedy jedna z baz pod cienie uczuliła mi niesamowicie całe powieki powodując okropne swędzenie. Krople te wkrapiane do oczu przynosiły mi ulgę.
Co opakowań jednorazowych to mam malutkie zastrzeżenie, że mogłyby być nieco mniejsze. Ale to moje osobiste odczucia, może niektórzy uważają znowu że są za małe.

Nie jestem specjalistką w tym temacie, ale moim zdaniem są to kropelki warte polecenia, znam je nie od dziś i jestem z nich bardzo zadowolona. I podkreślam, że fakt iż te kropelki zostały mi przekazane do recenzji bezpłatnie nie wpływa na moją ocenę tego produktu. Traktuję go jak produkt kupiony przeze mnie.

16 komentarzy:

  1. Mam podobne kropelki (nie pamiętam firmy), bo moja mama pracowała na klinikach, na oddziale okulistycznym i przynosiła dosłownie kilogramami. Ale nie powiem, przydały się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co do działania nie mam zastrzeżeń, niestety ponieważ muszę używać kropli cały czas bo mam zespół suchego oka, to wolałabym żeby opakowania były bardziej stabilne i można je było postawić...poza tym mają tendencję do wyparowywania:/

    OdpowiedzUsuń
  3. krem z Avonu z cynamonem i pomarańczą polecam:) przyjemnie pachnie i nawilża:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten krem do stóp z Avonu :pomarańcza i Cynamon" i jest fantastyczny! świetnie nawilża i przepięknie pachnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te krople ale przyznam się że jeszcze ich nie. używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę essence'owo-catrice'owych zdobyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę Cute as Hell! Legendy krążą o tym różu ;)) A ja go miałam w drogerii na wyciągnięcie ręki, ale przez ten kolor nie kupiłam... Potem żałowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Avon jest straszliwie nierówny- niektóre produkty nie robią nic, inne są naprawdę dobre.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ zazdroszczę tych essencowych róży :) Kropelki do oczu wygrałam w rozdaniu i całkiem dobrze mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymianka niesamowicie fajna :D! Zazdroszczę :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kosmetyki z wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. marzę o tym legendarnym Cute as Hell <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna paczuszka z wymianki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaciekawilas mnie tym Starazolin... Chyba się mu przyjrzę bliżej.
    Od siebie gorąco polecam krople OPTIVE, które świetnie nawilżają oczy, zwłaszcza przy pracy przed komputerem lub wysuszonych od ogrzewania/ klimetyzacji. Ja na codzień nie funkcjonuję bez kropli do oczu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...