środa, 14 grudnia 2011

Schyłek jesieni


Rok temu, w grudniu przedzierałam się przez śniegi – w tym roku zima chyba o nas zapomniała…

Z jednej strony to dobrze, ale z drugiej mam nadzieje, że przyprószy troszkę śniegiem na Święta. Tak chociaż minimalnie - dla podkręcenia bożonarodzeniowego klimatu.

Ale póki mamy jeszcze kalendarzową jesień; podświadomie się do tego faktu dostosowałam i maluję się jeszcze w jesiennych barwach.

Makijaż  delikatny z lekko wywiniętą kreską. Ot, zwykły dzienniak!

W roli głównej występuje jeden z moich ulubionych cieni: Sephora Hawaiian Beach o przepięknym miodowo-złotym iskrzącym odcieniu. Pięknie połyskuje w słońcu!

Kosmetyki:
Baza Hean
Eyeliner Wibo
Kredka Essence Long Lasting Eye Pencil Almost Famous
Tusz L’oreal Lash Architect 4d

27 komentarzy:

  1. bardzo ładny, maluję się podobnie na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten makijaż dzienny jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dzienniak, piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile ja bym dała, aby malować TAKIE śliczne kreski. A Cień świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz identyczne oczy, i kształt brwi jak ja :)
    Idealna kreska.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż:) piękne oczy..
    idealna kreska
    masz talent:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasem mam wrażenie, że w tym roku zima o nas zapomniała. Poza mroźnym niekiedy powietrzem czuję, jakby była wiosna. :)

    P.S. Makijaż bardzo ładny. :) Podoba mi się kreska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż. Cień z Sephory boski

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie kolory na powiekach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie ciepłe i delikatne kolory na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny, idealnie pasuje do twojego koloru oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana :)

    http://kosodrzewina.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie... Mówiłam, ze masz ładny kolor oczu? - Takie kocie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zostalas otagowana:))
    http://glamourlovemakeup.blogspot.com/2011/12/tag5-noworocznych-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  15. moje ulubione kolory czyli nude :) idealny na dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna kreska i delikatny cień - wyszło super! obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny i dokładny w sam raz na co dzień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż! Kolory bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny makijaż delikatny i naturalny;] takie lubię;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za przemiłe komentarze! Buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Otagowałam Cię http://fraise26.blogspot.com/2011/12/tag-kosmetyczne-zachwyty-2011.html, mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...